BF Juli-07 Nr3
Jag fick också Niferex . men jag gick ner 5 kg på 4 dagar ... huvva vad sjuk jag blev . nu tvingar min mor mig att äta broccoli och messmör blodpudding och leverpastej i mängder men allt är bättre än NIferex .. huvva
Jag fick också Niferex . men jag gick ner 5 kg på 4 dagar ... huvva vad sjuk jag blev . nu tvingar min mor mig att äta broccoli och messmör blodpudding och leverpastej i mängder men allt är bättre än NIferex .. huvva
står ingenstans på nätet iaf om man får äta mangol bara att den är från Chile
jag är faktiskt inte så nervös ang förlossningen än iaf. är som mer rädd för havandeskapsförgiftningen jag fått höra att både mor och min syster drabbades av. inet blir det bättre att se hru svullna ben och händer jag börjat få. kompisen fick sin första häromdagen och det tog 4 timmar. antar att dte blir mer nervöst längre fram
L2K
www.slv.se/templates/SLV_Page.aspx&epslanguage=SV
jag jobbade fast som personlig assistent och skulel ha haft rätt till havandeskapspenning men ioch med att min brukare gick bort så blev jag arbetslös och har därmed inte längre rätt till havandeskapspenning så jag får stämpla fram till föräldraledigheten. jag vet inte hur det är då man jobbar men inet alla får havandeskapspenning för arbetet måste vara så pass betungande så att man inte kan fortsätta sitt arbete.
men bästa sättet att få reda på det är att fara till FK och prata med dom
Min väninnas son dog i GBS. han blev 2 och tre veckor. samma dag visade han inga som helst symptom och sen på natten dog han. jag såg dte nu när jag såg att ni pratade om det, men jag tror inte mamman ens visste att hon hade det. hon var sjuk själv i streptokocker och sökte hjälp för det. och frågade om det fanns risk för hans liv och läkaren sa att det fanns det inte. men han hade fel.
om jag skulle få veta att det fanns minsta risk för att min son skulle drabbas så skulle jag göra allt i min makt.
att han dog var det värsta jag varit med om och det är min största rädsla som finns. jag tänker på honom ofta och undrar hur han skulle vara idag. han skulle fylla 4 år i höst.
VickyB
jag förstår att det måste kännas hemskt för dig just nu. jag har vuxit upp med bara en mamma då vår pappa har alltid valt alkoholen framför familjen. och jag har trots det haft en lycklig uppväxt tack vare min mamma hon har alltid funnits där för min syster och mig och jag har aldrig kännt som att jag saknar något.
Hur det än blir så kommer det att lösa sig. dina barn kommer alltid ha dig och ibland är det bäst. jag är tacksam mot min mamma som inte tog tillbaka våran far. Jag var två när han valde bort oss.
om du blir ensam med barnen så kommer dom klara sig väldigt bra med en mamma som älskar dom även om det kommer bli svårt för dig
Jag önskar dig all styrka att orka med det här.
jag har hela namnet klart opch då jag trodde dte var flicka från början så är även det namnet klart om nu ul skulle haft fel.
Halvblod jag är ledsen för din väninna.
jag fick missfall för ex antal år sen då jag och min vän var gravida samtidigt. visst var jag helt knäckt för mitt barn och mina drömmar. men jag älskade hennes son lika mycket för det. jag var med henne jämt. ge henne bara lite tid så kanske det blir bättre.
Beckah. jag säger till alla att inte bebben som är stor att det är bara jag som är så tjock så det ser ut så :p då vågar dom inte säga så mycket :p men som jag känner nu så fasar jag för början på sommaren