Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

Tack så mycket tjejer för alla gratulationer
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

Hej! Har varit på vanlig kontroll hos MVC och hon ville sjukskriva mig, för jag hade ont i ryggen till o från och att min ichias strålade ner i benen. Blev lite överaskad av "domen" tycker inte att jag har så ont -jag biter mest ihop o kör och det var inte så bra att "slita ut sig så" sa barnmorskan.

Sen bär jag väldigt lågt så det trycker på ganska mycket mot bäcken så imårn ska jag till sjukgymnasten o få stödbälte och sjukgymnastik. Sen har jag tid hos läkaren 28/3...så vi får se hur det blir!
    Hur ska detta sluta är ju i bara v 23 Gråter

• little baby

Hej hej jag var oxå på vanlig kontroll igår på MVC mitt sf är i v 22+6 24 cm sen bär jag väldigt lågt och hjärtljuden låg på 153/minut...

Hej o hå det rullar på fort nu Skrattande har en känsla att vi får en STOR bebis Förvånad

• little baby

Prinsessan Zelda;  Haha den var bra Skrattande....

• little baby

Hur många av er tjejer använder ett stödbälte? Jag har varit hos sjukgymnasten och provat ut ett och det är ju sååå skööönt....det borde alla gravida ha...vare sig man har ont i ryggen eller ej.
    Skön avlastning blir det ,  så min nya kärlek alltså

• little baby

L2K; Ja precis det är grått med kardborreband som man spänner åt på sidorna ....Vi vet inte om jag har början till foglossning eller om det beror på att mina kotor längst ned på ryggraden är lite glappa så dom skapar friktion som gör så j*vla ont.(sa sjukgymnasten idag) Hade ingen aning om att jag hade kotor som glappa vid 22 års ålder men men...

Bältet tror jag kommer hjälpa och stödja upp och hålla allt på plats!

• little baby
    L2K: ja hon sa att jag oxå var överrörlig i ryggen *suck*

Jag har fått ett gymnastikprogram som jag ska göra 3ggr/dagligen sen ska jag börja på gravidanpassad vattengympa.

Och så har jag möjlighet att få en TNS-apparat  som skulle hjälpa om jag får svårare smärta så hjälpmedel finns det gott om....
  • little baby

Nej nu ska jag oxå sova är sååå trött!!

Sov gott allihopa

• little baby

Godkväll tjejer här kommer en liten bild på vår tjej som gnuggar sig i ögat så söt!

vår lilla tjej.jpg

• little baby
    styrkekramar till dig Pusselbiten
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3