Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

Hej på er hoppas ni mår bra!

Ska till doktorn på onsdag och se om jag har början till foglossning, jag blir antagligen sjukskriven *ush* långtråkigt...men men man har inte bara sig själv att tänka på längre...Så nåt hittar man väl alltid på om dagarna...hehe

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

SkrattandeSyrranH : Grattis till pojken 

• little baby

ush jag sover så oroligt om nätterna, måste upp o kissa typ 50 ggr känns det som, sen har jag börjat snarka Fundersam stackars min sambo så då vaknar jag av att jag snarkar och typ inte får nån luft hehe Glad

Nån mer som har svårt att sova?

Sen känns min mage så STOR och uppsvullen att jag tror jag spricker snart, jättekonstig känsla men skulle man ta en nål och sticka på magen så skulle det SPRICKA Förvånad helknepigt.....

• little baby

"heeehee" Skrattande vad rolig du är , näe riktigt såna ljud har inte jag.... (vad jag vet)

men svårt att sova har jag i varje fall. värre lär det bli...har svårt att vända mig om nu i sängen tänk sen när man har jättemage herreguud hur ska det gå?

• little baby

Godmorgon!

Nya magbilder finns att skåda i mitt galleri och fotoalbumet

• little baby

Har varit hos doktorn och är sjukskriven halvtid nu en månad framöver sen ska jag söka havandeskapspenning så det känns skönt att slippa slita ut sig för mycket ...*så skönt*

Nu gäller det att få ihop ett bra schema, vilket inte är det lättaste men men det ska nog gå bra! Ska fördela så jag jobbar 55h/månad så det blir lagom.

Åh jag vill oxå klippa mig och fräscha upp håret med någon färg...hmm får se om jag gör det idag Skrattande dessa vårkänslor är ju underbara *myser*

• little baby
    SannaKaarina skrev 2007-03-28 09:36:26 följande:
    Little baby skönt att det löste sig. inte roligt att känna att man inte orkar med annat pga jobbet. jo vårkänslorna är riktigt underbara :)
    Ja ush det var inte roligt sista tiden att jobba, och nu när man vet att man har början till foglossning så är det ännu mindre roligt att jobba...men en månad går fort så det blir inte så många timmar att jobba.
    Dessutom är det skönt att ha lite o göra om dagarna
  • little baby
    mrsbygg skrev 2007-03-28 09:42:23 följande:
    själv sitter ja å kikar lite på nätet för att få lite tips till våran balkong..enda som fattas är pengar och inte vann vi på lotto denna gången heller, suck...
    ja vi skulle oxå behöva köpa lite utomhus möbler och nya krukor och dynor och sånt, men som du säger det är bara pengar som saknas hehe..för snygga möbler finns det  gott om Räcka ut tungan
  • little baby

Ne men fyy stackars er som har snö jag låg igår i solen med linne och uppkavlade byxor och magen i vädret o solade så sköönt  Cool snart blommar både påskliljor och tulipan i vår rabatt

Nä nu ska jag iväg och köpa lite påskliljor och pärlhyacint och kanske några penséer och planetra i krukor och ställa på trappen. 

Ha en bra dag allihopa

• little baby
    LindaoJohan skrev 2007-03-28 20:23:03 följande:
    prövar igen... någon som vet hur det är med att sola solarium under grav? www.lindisen.bloggagratis.se
    jag har solat i solarium och jag och bebisen lever än Flört
    fast jag la en handduk över magen så att den skydda mer. Kanske inte gjorde någon skillnad men det kändes bra psykologiskt
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3