BF Juli-07 Nr3
Åhh jag har inte köpt så mycket än, men lite bodys några pyjamaser och små söta strumpor (måste ha nåt att göra när man går på havandeskapspenning) blir nog många sega dagar
Åhh jag har inte köpt så mycket än, men lite bodys några pyjamaser och små söta strumpor (måste ha nåt att göra när man går på havandeskapspenning) blir nog många sega dagar
Hej på er tjejer, idag var min arbetskamrat och hälsade på med sin nyfödda lilla son (tre veckor)
Ojojoj...säger jag bara snacka om att man blev både glad nervös och rädd allt på samma gång....man är ju själv där snart Hur ska det gå? Förlossning , ammning ja allt som man inte tänker på annars börjar man tänka nu när man såg den lilla underbara människan...Allt blev så verkligt...lite läskigt var det oxå...heheh
Åhh så gott med en milkshake tack för tipset tbmh
Hej tjejer, nån mer som vill släppa in våren i huset? Byta gardiner och dukar köpa nya kuddar sätta fina vårblommor....så härlig tid vi har framför oss
lite inspiration http://www.textilonnet.se/
hahaa ja appråpå kommentarer om magen..
jag jobbar just nu på ett demensboende där glömskan hägrar så jag får höra oändligt många ggr på en dag
-Oj vilken stor mage du har, väntar du barn?
Ja de stämmer
-GRATTIS! Mår du bra då`?
Ja, tack jag mår så bra så...
-Nämen vad roligt när behagar den att titta ut då?
Ja jag är beräknad 11 juli...
-Jaha men då kan du ju föda närsomhelst då...
Nej det är flera månader kvar...vi är i Mars månad nu...
-Jaha...ja juste det är vi-ja du förstår jag glömmer så lätt...
Jo jag vet..det är så när man blir gammal.....
-Men vilken STOR mage du har.....
Och så om och om igen .....
Men det gör inget. Dom gamla tycker det är så kul med barn/bebisar djur osv..så det känns roligt att kunna göra dom lite glada och muntra upp dom lite
Men visst blir det lite tjatigt emmellanåt....hehe
Jag går ungefär med en månads mellanrum...och nu blir det ännu tätare...varje gång lyssnar vi på hjärtljuden och kollar blodtryck, och sist jag var där så mätte fundusmått och den mätte 24 cm.
Nu ska jag dit i början av April och då kollar hon blodvärdet och glukos så det ligger bra så jag är verkligen jättenöjd.
ja hehe lönen är efterlängtad denna månad
Vi är snart där tack o lov...