BF Juli-07 Nr3
Här blir det kycklingwok och ris till lunch, tror vi ska äta utomhus idag på vår veranda kalasväder är de skönt!
Här blir det kycklingwok och ris till lunch, tror vi ska äta utomhus idag på vår veranda kalasväder är de skönt!
Grattis till tjejen
Jaha då får jag se om jag får sova nåt inatt, är sååå trött, bebis höll mig vaken till och från hela natten så jag sov oroligt, sen var det varmt och allmänt obekvämt kunde inte komma till ro *suck*
Jag tror bebisen vände sig tio gånger inatt kändes det som , så intensivt och mycket buffande och sparkande trodde hon typ fick panik i magen så kändes de...visste inte vad jag skulle ta mig till hur jag än låg så sparkade hon...lite obehagligt faktiskt...
Nån mer som har en jätte-livlig bebis i magen?
Ja nej jag vet inte heller , skitsamma bara jag får sova inatt
(fast å andra sidan så får hon sparka hur mycket hon vill, bara hon är nöjd så är jag nöjd
)
...fast helst får hon sparka på dagen hihi...
Godmorgon tjejer! Hur mår ni??
Här är det bra, ska iväg på mammavatten-gympa idag *skönt* sen ska jag vara barnvakt till min systers vilda grabbar *puh* dom är 3 och 5 år så det är full rulle , all the time
Sen ikväll ska jag på personalfest jippiii det är Glitter & Glamour tema så det är bara att klä sig glittrigt och se glamorös ut (med min stora mage-yeah right)
Men det blir nog bra....kul att träffa arbetskamraterna utanför jobbet...
Nån som har något tips på hur man kan lägga en snygg glittrig make up?