BF Juli-07 Nr3

Ja man får ta tag i sin vikt efteråt och göra det bästa man kan...huvudsak att bäbis mår bra!
Godmorgon tjejer och GLAD PÅSK
Här är de bara bra, ska iväg och köpa färskt bröd och äta god frukost (orkar inte baka)
Sambon sover än, men jag ska väcka honom med god frukost och påskägg, det är han värd Han är så hjälpsam och helt underbar och fixar och trixar så jag alltid ska ha det bra
mmm *nykär*
Igår var vi på påskmiddag hos min släkt och idag blir det påsklunch och grillning på kvällen hos svärfar och hans släkt. Mycket god mat blir det *mums*
Ha en trevlig dag allihopa
Hej på er tjejer. Hoppas ni mår bra!
Här är det sådär, har haft jätteont i ryggen i dag + det har strålat ner mot blydbenet och blygdläpparna och mot insidan av låret ush så hemsk känsla...blir galen vet inte vart jag ska ta vägen när det hugger så.
Sen ska jag jobba på tisdag jag vet inte hur jag ska göra om jag ska orka jobba eller försöka bli sjukskriven på heltid (är halvt sjukskriven nu). Mina fötter svullnar och idag var tom fingrarna svullna så alla ringar fick jag ta bort. Bäst är nog att ringa till BM på tisdag så får hon kanske boka en tid åt mig till ngn doktor som kan sjukskriva mig helt.
Hur går det med era ryggar/foglossningar?
Men kan man få HP innan v 32 då? Eller brukar FK börja bevilja från v 32 och framåt?