Inlägg från: little baby |Visa alla inlägg
  • little baby

BF Juli-07 Nr3

aha fortsätter man att gå föräldrarkurs efter man fött barn?

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-20 16:19:32 följande:
    det är olika. man brukar som förstagångsföderska få tillhöra en mammagrupp, ibland är det samma grupp som innan, men inte alltid. För min del var det bra. de jag träffade efter var roligare bli biten: www.monstersgame.se/
    okej då hänger jag med...
  • little baby
    teenpregnancy: Kan ni inte gifta er samtidigt som ni döper ert barn då? (om ni ska döpa ert barn dvs..) 
  • little baby

Oj ligga på magen har inte jag kunnat göra på evigheter känns de som, man halvligger på sidan/magen...men ibland så vaknar jag på natten av att jag ligger på mage och det gör jätteont i magen då, stackars bebis klämmer väl henne...

men så fort jag ligger på sidan så sparkar hon mot madrassen så jag måste vända mig om och ligga på rygg...

• little baby

Jösses apråpå musik ska iväg på In Flames konserten på lördag i Mariestad stackars bebis säger jag bara lyssna på hårdrock en hel kväll.Förvånad
    Inte alls min musiksmak men men,  har man förlorat i ett vad så får man stå sitt kast Glad får skylla mig själv hahah men det ska bli minst sagt intressant

• little baby
    Vallmar skrev 2007-03-21 15:42:52 följande:
    .Little baby: In flames, det är go musik de:) Hårdrockare in i själen är man så loppan har redan fått höra massa genom magen
    Ja jag och min tjej får väl stå ut en kväll vem vet hon kanske är lik sin pappa och gillar sån musik...ush två mot en jag kommer inte få det lätt Räcka ut tungan
  • little baby
    SkrattandeNY VECKA HÄR MED V. 25 (24+0)  Skrattande
  • little baby

Vad ska ni äta för mat ikväll? idé-torka här...Fundersam

• little baby

Köttgryta låter bra ...det var längesen...
    Kycklinggryta o ris är ju såå gott oxå...

• little baby

åhh pasta är ju oxå såå gott och lättlagat...hmm nu blir det svårt att välja Flört

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3