BF Juli-07 Nr3
Var in på många koller då jag väntade Saga och tack o lov slapp jag sådant bemötande som du fick i telen.
Håller tummarna att du får bättre å trevligare bm när du kommer in!

Morrn morrn
Nä jag är vaken sen en timma tillbaka oxå
Fast nu ska vi äta frukost här =)
Vi fick gå på föräldrautbildning när jag väntade Saga pga att det var sambons första barn och att det var många år sen första barnet. Jag var även så ung då jag fick Anton.
Sen fick vi även gå pga min starka förlossningsrädsla.
Jaha, nu har de börjat för den här graviditeten oxå. Precis nästan i samma vecka som med Saga.
Började igår att ja märkte av en massssa sammadragningar, fler än tidigare.
Idag har dom hållt på till å från hela dagen verkligen. Minsta lilla hastiga rörelse eller ansträngning så är dom där på direkten, även annars oxå.
I övrigt skiljer de sig bara från Saga låg i magen att den här graviditeten känns dom mera, gör lite ont.
Så nu får man stå ut med skiten 3 månader till. *suck*
'Tänker absolut INTE åka in till förlossningen den här graviditeten, vilken jag vart tvungen till flera ggr med Saga i magen pga alla sammandragningar. Visst frammåt sista 2 månaderna så påverkades ju tappen genom att den kortades av betydligt + att ja började öppna mig.
Men Saga stanna kvar i magen utan bricanyl enda tills 38+3 då jag vart igångsatt.
Så inga onödiga dryga besök på förlossningen den här gången.
Åker in dit föräns de verkligen e dags, å de vet ja mycket väl hur det känns
Ojoj, redan vecka 28 nu, vart tar veckorna vägen????
Sex, vad är det?
Jag tycker så synd om min sambo, för vi har verkligen ALDRIG sex längre. En gång under graviditeten har de hänt typ, kanske 2.
Jag har verkligen ingen lust alls och inte är de bättre av den tickande stigande vikten hela tiden heller. Gått upp 16-17kg nu..
Nä usch.
Som jag sa till sambon igår, jag har ALDRIG vart så här less på att vara gravid, varenda kväll är de samma visa, jag är sjukt trött och är helt slut pga smärtan i svanken och bäckenet. Magen som hela tiden är i vägen, knäna som börjar visa tecken på trötthet pga den höga vikten. SÅ snart kommer väl de sömnlösa nätterna pga smärtan i knäna oxå, precis som med Saga...
Jag längtar efter att inte vara gravid längre och är pretty säker på att detta verkligen blir sista barnet för oss.
Visst är det underbart med ett barn i magen, men det är så mycket runt omkring som påverkas oxå, min kropp gillar inte alls att vara gravid. Ser framför mig hur jag kommer ligga halvdöd i slutet av denna graviditet. Fy 17 säger jag. Med Saga mådde jag urdåligt rent ut sagt både fysiskt och inte minst psykiskt pga alla påfrestningar på kroppen. Då började det i v36 ( å vara riktigt riktigt illa ). Får se när de blir den här gången, ok jag hoppas VERKLIGEN det inte blir så den här gången.
Jag vill ha höst nu så man inte är gravid längre.
Förlåt för mitt negativa inlägg, men var bara tvungen å rensa hjärnan lite.
L2K: Glöm inte å ta med en VHS imorrn.