• L2K

BF Juli-07 Nr3

Mjukis82 skrev 2007-04-02 10:47:42 följande:
    Gud va alla sexar till det! Nu får jag ännu mer dåligt samvete inför min stackars sambo! Vi har nog inte haft sex på 1,5 månad eller mer... jag har verkligen ingen lust! Men i vilket fall så är det ganska vanligt att man blöder efter och under sex... beror tydligen på sköra slemhinnor. Men blir man orolig så är det ju bäst att söka för det! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Inte ska väl du ha dåligt samvete! Du kan ju inte rå för att din kropp leker med din lust!
    Men jag tänkte precis samma sak, sex verkar va nåt som går just nu! Hahaha
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    solstraalen skrev 2007-04-02 11:00:46 följande:
    L2K: Glöm inte å ta med en VHS imorrn. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    Nåt annat man ska tänka på? Och köper man bilder?
  • L2K
    Solstraalen - klart du får gnälla av dig!!!!! Får man inte göra det nånstans spricker man ju tillslut!
  • L2K
    Solstraalen - Vad trist!!! Hoppas det går bättre för oss! Men film har man med sig egen?
    Förresten, hur lång tid tar det ungefär?
  • L2K

Jag fick fråga om mitt moderskapsintyg. Det glömdes bort på mvc.

• L2K
    Calylite skrev 2007-04-02 13:46:06 följande:
    moderskapsintyg må ja med fråga om, första gången avr de visseligen bara info med massa papper men får man inget andra gången nu v.27 så får man väll be om det, vill fixa allt med Försäkringen och de så de är klart. haha sex, finns de tillfällen killar INTE är kåta säger ni?
    jodå, dom finns! Tyvärr! Hahahah!!!

Förra graviditeten hade jag ganska liten lust men på slutet kom den igen ordentligt. Då strejkade sambon ist. Han hade blivit så avskräckt av alla gravidhistorier jag hade berättat... Som tur är hann vi ha lite sex efter förlossningen innan amningen tog bort lusten igen!
  • L2K
    Nathalie009 skrev 2007-04-02 13:58:50 följande:
    En lite dum fråga:P Men kan man döpa ett barn till Bella lr är det bara ett smeknamn?Tycker de e så fint
    Klart du kan! Det är jättefint!
  • L2K
    Tindrasson skrev 2007-04-02 14:31:57 följande:
    Är det någon som vet hur långt tid det brukar ta från det att man lämnar in sjukskrivningspappren till fk till man får det beviljat o får första utbetalningen? V.27 med tvillingtjejer
    Om jag har förstått det rätt skickar dom ut papperna du ska fylla i ganska omgående och efter att dom har fått dom ska du ha rätt till besked inom tre dagar. Deras perioder går från den 21 till den 20 varje månad med utbetalning 25-27 beroende på när man är född.
    Ring till dom och fråga!
  • L2K
    Giafia - vilken fin magge!!!

Här är en till som sitter med handen mellan benen! Testade med vetekudden ett par gånger men tyckte inte det hjälpte så mycket.
    Får väl stoppa en påse frysta ärtor i fodralet till vetekudden ist.

JoNaLi - skönt att allt va bra!!!!

Det är tur att jag har er tjejer här som gnäller så jag slipper känna mig ensam! För det mesta känns det bara bra att vara gravid men ibland ruttnar jag på allt som har med graviditet att göra! Så ni är inte ensamma ni heller!
  • L2K
    Vallmar - jag har det tvärtom! Vissa personer i min omgivning låter mig knappt göra nånting för jag är ju gravid! Men va sjutton, jag är inte handikappad även om jag har stans värsta foglossning....

Rullgardinsflikkan - Jag tycker också det låter skumt med 70:- om dagen! Ligger inte lägstanivåerna högre än så?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3