• L2K

BF Juli-07 Nr3

LindaoJohan - när ska jag komma.
    Här blev det fil och flingor till lunch. Får väl shoppa en banan på väg till vattengympan sen...
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    LindaoJohan skrev 2007-03-29 12:25:42 följande:
    L2K skrev 2007-03-29 12:24:27 följande: LindaoJohan - när ska jag komma. Här blev det fil och flingor till lunch. Får väl shoppa en banan på väg till vattengympan sen...Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723 he he, ja välkommen hit på midda! nä måste nog slänga i mig ett äpple, känner mig lite småsnurrig... www.lindisen.bloggagratis.se
    Här blir det citronetter och potatismos. Kommer inte hem förrän tidigast 16.30 och då är ungarna hungriga!!!!
  • L2K
    zandrisen skrev 2007-03-29 12:57:00 följande:
    L2K, här blir det rulltårta med hallonsylt och vaniljglass till, tack för tipset! Vicke, ok dom har iaf tagit massor av prover och skickat iväg dom flera ggr, så jag får anta att BM vet vad hon gör. Folsyra har jag ätit sedan vi började försöka bli gravida för et och ett halvt år sedan, så där är det nog ingen brist... Men jag ska nog fråga BM om vad dom tänker göra åt saken om mitt värde ej blivit bättre nästa kontroll...Lunch var det ja... Här blir det halvlyx med fläskfilégryta, rester sen igårkväll... Lite jobbigt bara när jag förtillfället har lite småsvårt för kött, var lika förra graviditeten. Kanske ska köra på fil och flingor ist...?
    MUMS!!!!!
  • L2K

Jag fick 52% på pojke och 47% på flicka. På tisdag får vi se om det stämmer. Nedräkning pågår för fullt. 

Idag har jag varit hos läkaren och fått min sjukskrivning förlängd till den 31/5. Efter det hoppades han på att jag skulle ha fått HP godkänd. Vi får väl se. Ska till jobbet imorn å få papperna ifyllda där.

Beckah82 - låter jobbigt det där! Men du är hemma och är sjukskriven väl och kan ta det lugnt?

Jag måste bara få berätta!! Idag kom Oskars fröknar fram och berättade att han va så duktig. Om dom frågar vad hans namn är svarar han Oskar och han svarar vad mamma och pappa heter med efternamn. Han kan även massor av färger. Dom va impade av att han har så stort ordföråd redan vid två år. Nu pekade han på ett O och sa "där min namn"! Jag är så stolt så!!!!

• L2K

Jag testade tens förra gången men gillade det inte. Vad olika det kan va! Jag valde akupuntur den här gången. Diggar det starkt.

Vi får köpa våra bälten hos sjukgymnasten. Minns inte priset däremot. tens fick man låna gratis sista månaderna om jag minns rätt. Skulle man ha det tidigt har jag för mig att det kostade.
    Kryckorna ville dom också ta betalt för först men det klarade jag mig ifrån.
    Så vad saker och ting kostar varierar nog beroende på var man bor!

• L2K
    Vickyb - jag tror inte du vill veta Här var det -3,1kg v22+2. Fast å andra sidan har jag ju en hel del övervikt så det jämnar ut sig...
  • L2K
    Halvblod - om du klickar in dig på sidan igen och sen på tipsa kompis så får du fram en bra länk!
  • L2K
    mammab - visst är det kul! Man blir så stolt när folk påpekar sånt!
  • L2K
    Halvblod - jo, har ju drömt mig bort ett par gånger.
    Häromdagen hittade jag en lägenhet som var likadan som mammas och pappas men så omgjord att jag knappt kände igen den och priset var det dubbla pga renoveringen.

Men vad fint radhuset var!!!! Hoppas ni får det!!!
  • L2K

Appropå priser... För mig känns det priset som en droppe i havet.

http://www.hemnet.se/a.asp?id=3558480&q=1&s=3 det här är "normal"pris i en Sthlms-förort.
    http://www.hemnet.se/a.asp?id=3546686&q=1&s=3 här är en nästan likadan lägenhet lyxrenoverad...

Kolla vilken skillnad på pris. Kan säga att min lillebror köpte den modellen som den dyrare är i orenoverat skick. Det satt orginaltapeter uppe i den och då fick dom ändå punga ut nästan 900 000:-.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3