Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Mammab, det ska gå att få uppskov pga noll inkomst, men då måste man ha intyg på detta. Enklast vore väl om ni hade ekonomiskt bistånd genom socialtjänsten, då hade dom utfärdat ett sånt intyg. Nu vet jag inte riktigt vilken myndighet som kan göra det...? Ring och kolla med CSN vad dom vill ha? Hoppas det löser sig, man kan ju inte gärna betala tillbaka med pengar man inte har...

• zandrisen
    Beckah, jag går också på vattengympa nu, men får än så länge ett väldigt stillsamt program. Ett tipsmed tanke på dina UVI, använd ampong under badet, och se till att kissa direkt efteråt, så minimerar du risken för att få nya bakterier!

Angående vikt, jag är nu i v 22, och har gått upp 6 kg Generad... Känns superjobbigt, VILL inte bli jättestor! Svårt just nu då jag är relativt stilla pga av ryggen, riktigt känner hur allt jag äter lägger sig på kroppen. Försöker verkligen äta bra mat, men är rädd för att det kommer bli en hel del extrakilon i slutändan...
  • zandrisen
    Beckah, ja tampong är tydligen ett bra sätt att förhindra bakterier, säger iaf min sjukgymnast. Lite småobehagligt är det ju, men å andra sidan är det ett billigt pris för att slippa mer UVI... Kom på en sak, jag fick nåt papper med regler gällande rehab-bassängen, och då stod det att man inte fick bada om man hade UVI, detta för att inte sprida bakterier. Har du hört om nåt sånt? Trodde liksom kloret skulle ta död på sånnna bakterier? Bara en fundering mitt i allt...
  • zandrisen
    Beckah82 skrev 2007-03-19 14:50:47 följande:
    zandrisen skrev 2007-03-19 14:48:49 följande: Beckah, ja tampong är tydligen ett bra sätt att förhindra bakterier, säger iaf min sjukgymnast. Lite småobehagligt är det ju, men å andra sidan är det ett billigt pris för att slippa mer UVI... Kom på en sak, jag fick nåt papper med regler gällande rehab-bassängen, och då stod det att man inte fick bada om man hade UVI, detta för att inte sprida bakterier. Har du hört om nåt sånt? Trodde liksom kloret skulle ta död på sånnna bakterier? Bara en fundering mitt i allt... Inte hört men jag har ingen UVI som jag vet om så jag vet inte...däremot så har jag hört att man inte ska bada alls om man har gbs men några sådana restriktioner har min läkare eller BM inte kommit med. Märkligt. ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
    Märkligt var ordet...Fundersam
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2007-03-19 15:05:13 följande:
    Som vanligt på FL då...ibland blir man riktigt riktigt förvånad över hur folk kan vinkla till saker bara för att få hacka lite grann... ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥ja jag fattar inte..jag vet hur allt ligger till. behöver ingen som lägger sig å våran privata ekonomi..
    Finns alltid folk som vill verka duktiga. Försök strunta i det, svårt, men försök...
  • zandrisen

Beckah, har lagt tråden bland favoriter. Ska fråga om jag testats för gbs, speciellt med tanke på att jag haft en hel del sammandragningar samt minst en UVI.

• zandrisen
    Beckah82 skrev 2007-03-19 23:26:00 följande:
    zandrisen skrev 2007-03-19 23:24:40 följande: Beckah, har lagt tråden bland favoriter. Ska fråga om jag testats för gbs, speciellt med tanke på att jag haft en hel del sammandragningar samt minst en UVI. Bra...ett gott skäl att testas för gbs. Tänk på att det inte måste visa sig i urinen.Om man har i urinen så visar det alltid även vaginalt men inte tvärt om. ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070705♥
    Ok, bra att veta. Ska ringa bm imorgon!
  • zandrisen

Mjukis, pannkakor va gott! Nja, ingen riktig matnojja ännu, fast jag har börjat drömma om glass... Nåt annat somär extremt gott ibland, är Läkerol giants salmiak, men det blir bara några st då det inte är bra att käka salmiak när man har bebis i magen...

pusselbiten, så jobbigt! Som Mjukis sa, så finns vi här när du vill skriva av dig lite!

Här är deten lugn morgon, förutom att pelletspannan stannat IGEN (typ 4e gången på några dagar) och jag förstår mig inte på det där, så jag måste vänta tills maken tar itu med det fram mot 15-snåret...Ledsen Sitter här hur påpälsad som helst! *hutter*

• zandrisen
    Vickyb, skööönt att ni rett ut det!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3