BF Juli-07 Nr3
Beckah, fy vilket otrevligt bemötande! Om man blir sådär illa bemött inom vården (eller var som helst egentligen) så borde man alltid fråga efter namn på personen man talar med, så att man kan lämna klagomål sedan. Jobbar också i ett vårdande yrke, och tycker att det är självklart att folk som känner att de fått fel bemötande måste få chans att påtala detta för överordnande, på det viset har man som yrkesperson en chans att rätta till sånt beteende. Blev ett litet sidospår (babblar när jag blir nervös), är egentligen mest orolig för Beckah, måste vara asjobbigt med så mycket sd hela tiden! Fanns inget mer att göra? Blir det några tätare kontroller?
Tbmh, kommer det några bilder? Är så nyfiken!!!
Halvblod, grattis till sista turen! Är också bjudna på bröllop i sommar, varav ett är på vårt BF-datum 28/7....
Ankiz, vad skönt att allt gick bra! Har dom kollat orsaken till dina UVI?
Har fått besked om att jag får sjukpenningen från FK imorgon, så nu kan vi äntligen slappna av lite mer gällande ekonomin, sååå skönt! Blir naturligtvis tajtare nu, men nu hinner vi iaf betala våra räkningar i tid... Fast jag längtar tillbaka till jobbet så att jag håller på att bli tokig. Sååå jobbigt att bara vara hemma, speciellt när jag inte kan göra så mycket. Äh färdiggnällt, det kunde ju vara värre, Lilleman mår ju bra iaf!