BF Juli-07 Nr3
Godmorning girls! Underbart väder idag, ska släpa mig ut i trädgården och sitta där i solen om en stund! Tur att man har bärbar dator....
Beckah, nej en din stackare! Hoppas sammandragningarna avtar, liiite tidigt för bebbe att ploppa ut nu...! Hoppas ditt onda går över också, är inte kul att ha ont hela tiden! *kramar om*
Hallonfot, är nästan avundsjuk på mig själv gällande fönstrena!
Alltså, min morsa och jag har haft STORA problem, som beror på att hon är en ganska egocentrisk och dysfunktionell preson, så att hyon och styvfarsan gjorde detta övergår nästan mitt förstånd! Är gladare än vad man borde vara för ett par putsade fönster, om du fattar vad jag menar...
Tbmh, haha, kunde in te låta bli att dra på mnnen åt ditt uttryck, "däcksparkande bilprutare...." *fnissa* Men jag förstår att et är iriterande! Hoppas nån seriös kommer och ger er vad ni begärt!
Angående sömnen, när jagväl somnar å sover jag ordentligt (ca7 timmars oavbruten sömn), kan kanske bero på mina smärtstillande? Sover en stund på eftermiddagen ochså, annars går jag inte att ha i möblerade rum (blir sååå grinig)enligt min make... Tror att jag sarkar en del, men vet inte iom att maken jobbar ständig natt för tillfället. Får återkomma om detefter helgen, då vi sover ihop...
Angående sammandagningar, har en hel del, främst på kvällarna. Hade ju ordentliga när jag åkte till akuten, men då hade jag ju också en rejäl UVI. Blir alltid nervös av sd, speciellt om dom gör ont. Jobbigt!