• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • SannaKaarina

Little baby skönt att det löste sig. inte roligt att känna att man inte orkar med annat pga jobbet. jo vårkänslorna är riktigt underbara :)

• little baby
    SannaKaarina skrev 2007-03-28 09:36:26 följande:
    Little baby skönt att det löste sig. inte roligt att känna att man inte orkar med annat pga jobbet. jo vårkänslorna är riktigt underbara :)
    Ja ush det var inte roligt sista tiden att jobba, och nu när man vet att man har början till foglossning så är det ännu mindre roligt att jobba...men en månad går fort så det blir inte så många timmar att jobba.
    Dessutom är det skönt att ha lite o göra om dagarna
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • mrsbygg

själv sitter ja å kikar lite på nätet för att få lite tips till våran balkong..

enda som fattas är pengar
    och inte vann vi på lotto denna gången heller, suck...

• little baby
    mrsbygg skrev 2007-03-28 09:42:23 följande:
    själv sitter ja å kikar lite på nätet för att få lite tips till våran balkong..enda som fattas är pengar och inte vann vi på lotto denna gången heller, suck...
    ja vi skulle oxå behöva köpa lite utomhus möbler och nya krukor och dynor och sånt, men som du säger det är bara pengar som saknas hehe..för snygga möbler finns det  gott om Räcka ut tungan
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • mrsbygg
    little baby skrev 2007-03-28 09:50:20 följande:
    själv sitter ja å kikar lite på nätet för att få lite tips till våran balkong..enda som fattas är pengar och inte vann vi på lotto denna gången heller, suck... ja vi skulle oxå behöva köpa lite utomhus möbler och nya krukor och dynor och sånt, men som du säger det är bara pengar som saknas hehe..för snygga möbler finns det  gott om ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    absolut, blir galen!! hehe...

skulel va så mysigt att få sitta å plantera lite blommor å sniffa jord..
    sen inreda å lägga nytt golv osv osv..

ne ska be min far skänta några tusen till mig i tidig present men tror inte han går me på det, han é lika pank han hehe...
    varför kan man inte ha nån rik släkting för? jaja....jag får ta och bli den rika släktingen någon dag
  • Carolina1979

Godmorgon allihopa!

Härligt väder idag också - skööönt att vara hemma!
    Nu finns nya magbilder i mitt galleri - under starka bilder om någon är nyfiken

Om ca 1 timma kommer föräldrarna hit och hälsar på - blir väl även lite grejande på uteplatsen kan jag tro - måste ju få den fiiin nu

Ha en underbar dag allihop!

Kram Kram

~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
  • zandrisen

solstraalen, ok, det låter som ett sunt sät att gå ner i vikt. Tvivlar dock att det skulle unka på mig dock, äter nästan inget godis nu och bara fullkornsprodukter, och går ändå stadigt upp i vikt! Jag är nog tyvärr en sån som måste motionera bort mina kilon, superjobbigt! Men pepptråden är jag fortfarande med på!

tbmh, ska bli så spännande att se din nya frisyr sen! ÅÅÅÅ vad jag skulle behöva en klippning + slingor nu, men med tanke på at vi knappt hade råd att betala våra räkningar (pga min sjukskrivning och att FK ännu inte skickat några pengar) så får det typ vänta tills jag får skattepengarna...

mammab, hade superläckande tuttar förra gången, men det har tack och lov inte börjat riktigt så mycket ännu...

Little baby, fint att det fixade sig med sjukskrivningen!

Snart ska jag ta min bok och trilla ut i trädgården och lägga mig i en solstol och läsa i solen! Var 19 grader varmt här igår, låg i linne och byxor i nästan 3 timmar, superskönt! Ser ut att bli samma fina väder idag!

• Nathalie009

Den här gången är bebis jättelugn i magen jämfört me evleina gud va jobbigt de är juh :P den skrämms hela tiden dumma bebis :P

• zandrisen

SannaKaarina, då ska du se mig, där jag ligger och slappar i trädgården i solstol med linne, där snön ligger decimeterdjup i skuggpartierna...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3