• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

jag är oxå gald min mage är mycket mindre än va den var när ja vänta saga...

ska till bm imorrn får se ja får för sf mått då!

• Baby 2007

För det andra när det gäller min "stora" mage så tycker jag bara det är nice att de syns...e så stolt så över magen min! Bara den som växt har ju inte blivit "tjock"...men visst har man blivit lite svullen i ben o fötter men de e sådant man får ta *fniss* det kommer ju något väldigt vackert ut av de hela

• Nathalie009

Baby 2007 ja d e klart=)

När jag väntade min dotter hade jag SF mått 24 i vecka 28 men dottern vägde precis 3 kg när hon föddes å va väldigt liten då är mkt sötrre denna grav.

Så 29 är nog ganska stort är väll en jätte bebis då? ;)

• Giafia

Baby 2007: Har ingen kamera för tillfället. Men jag är faktistk lite bekymrad för att magen är så stor. Dessutom är jag ganska kort 156cm så jag ser nog större ut än vad jag är. Folk har iaf börjat fråga om det snart är dags. Nää det är tre månader kvar. Ojdå är du säker på att det inte är två... osv.
    Ja ja jag får väl ligga som en strandad val i sommar:)
    Skönt att höra att det är fler än jag som är så stora

• Nathalie009

I vecka 31 hade jag SF mått 28 liksom :P ska bli spänandne å se va d e nu för är mkt mkt större denna gång.. ska dit den 4de :)

• Giafia

Hjälp jag vill inte klämma ut någon jättebaby...

• Nathalie009

GIafia :

Ärsh :) jag vill hellre få en lite större bebis än vad evelina var tyckte hon va så liten o nätt när hon föddes juh vågade knappt byta blöja för hon såg så liten ut haha.. :)

• mrsbygg

sf måttet har juh inget me hur stor bäbis är!
    sf mått är juh hur stor livmodern är.

skit samma..vi ska äta super go mat idag!!!! helt över lycklig

ska göra kycklingfiléer i ugn me citron. sen couscous med massa stekta grönsaker, paprika, svamp lök osv..sen en kall yoghurtsås me smaka av vitlök!!! ska bli så äckligt gott

• Calylite

är de ärftligt så lär knappast denna väga under 5 kg när den ska ut, både jag och sambon vägde lite över det men lyckades våra morsor kläcka ut oss vaginalt så ska ja med lyckas

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3