• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • SannaKaarina

haha det är ganska coolt egentligen. för varmt med för mycket kläder men massor med snö även där solen skiner. var mycket redan från början men den är nog borta snart

har du laptop?

• little baby

Ne men fyy stackars er som har snö jag låg igår i solen med linne och uppkavlade byxor och magen i vädret o solade så sköönt  Cool snart blommar både påskliljor och tulipan i vår rabatt

Nä nu ska jag iväg och köpa lite påskliljor och pärlhyacint och kanske några penséer och planetra i krukor och ställa på trappen. 

Ha en bra dag allihopa

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • SannaKaarina

haha men snön är ganska charmigt ändå :p lite otroligt att det är 11 grader varmt ute och snö överallt :p

• mrsbygg

vill oxå sola...men sladden räcker inte ut till balkongen

laggt upp nya magbilder från idag föresten..kika...

• Sylt

Ska också satsa på en vårklippning nästa vecka! Det behövs....

Var hos bm idag. Allt såg finfint ut SF 24 (på linjen), blodvärde 111 (börja med järn, fast jag är ganska nöjd), 140 i hjärtljud.
    MEN tanten hade mage att klaga på min vikt! Jag har gått upp 9 kilo, kanske inte optimalt men det känns inte som ngn katastrof. Jag är nästan 170 och väger nu 69kg. "Är det gott med mat" frågade hon och avslutade med "Nu försöker vi hålla oss runt denna siffran" !!!! Får man inte gå upp när man är gravid? Gick ner supersnabbt förra gången. Skall bm verkligen ge en komplex....
    Fick även bokat en läk.tid för kontroll av mina sd. Magen blir stenhård o jag får jätteont när jag går..... vill så gärna klara mig utan sjukskrivning denna gång *håller tummarna*

• Calylite

mammab
    vad du växer med magen jänta

SannaKaarina
    ååå ja vill med ha snö, känns inte rätt med sol i Mars, då är de alltid snö. Hehe snöade på en skolavslutning engång, lite kul att reta alla som stog där i klänning

jaja solen ahr väll ltie fördel i att hunden är badad, fick smått utskällning när ja sa de till sambon dock eftersom ja fick ont i höfterna när ja lyfte henne i vanliga fall skulle han sagt ja får skylla mig själv så lite gulligt var de

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-03-28 11:31:35 följande:
    mammab vad du växer med magen jänta SannaKaarina ååå ja vill med ha snö, känns inte rätt med sol i Mars, då är de alltid snö. Hehe snöade på en skolavslutning engång, lite kul att reta alla som stog där i klänning _________________________jaja solen ahr väll ltie fördel i att hunden är badad, fick smått utskällning när ja sa de till sambon dock eftersom ja fick ont i höfterna när ja lyfte henne i vanliga fall skulle han sagt ja får skylla mig själv så lite gulligt var de
    haha tycker du? tycker d står still...

ohhh ska stor handla idag!! så ikväll ska ja laga nå gott..
    jonas lillebror ska bor här tills på lördag typ. så jag kommer ha en tonårs grabb här hemma hehe. skojme sällskap på dagarna iaf..
  • Karttu

Nej men Sylt, det var det fräckaste sagt av bm! Det du väger nu var min inskrivningsvikt och då är vi lika långa... Jag vägde mig nyss - 78 kg och min bm tycker att min viktkurva e fin o helt normalt, inget alarmerande. Ta inte åt dig, du får visa henne att det går att få bort kilona sen!

• mrsbygg
    Sylt skrev 2007-03-28 11:29:55 följande:
    Ska också satsa på en vårklippning nästa vecka! Det behövs....Var hos bm idag. Allt såg finfint ut SF 24 (på linjen), blodvärde 111 (börja med järn, fast jag är ganska nöjd), 140 i hjärtljud. MEN tanten hade mage att klaga på min vikt! Jag har gått upp 9 kilo, kanske inte optimalt men det känns inte som ngn katastrof. Jag är nästan 170 och väger nu 69kg. "Är det gott med mat" frågade hon och avslutade med "Nu försöker vi hålla oss runt denna siffran" !!!! Får man inte gå upp när man är gravid? Gick ner supersnabbt förra gången. Skall bm verkligen ge en komplex....Fick även bokat en läk.tid för kontroll av mina sd. Magen blir stenhård o jag får jätteont när jag går..... vill så gärna klara mig utan sjukskrivning denna gång *håller tummarna*
    när ja vänta saga så gick ja upp massor, vilket sen berodde på allt vatten.
    men min bm kläckte ur sig. "nu får du sluta äta. du väger för mycket"
    happ tack för den..var svårt att sluta äta när ja levde på isbitar sa jag..
    "neej kan du inte göra, nått måste du väll få i dig eftersom du går upp så mycket"

idiot tänkte ja...

skit i bm!! lev å må bra! njut av maten
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3