BF Juli-07 Nr3
solstraalen skrev 2007-04-05 08:10:00 följande:
solstraalen skrev 2007-04-05 08:03:49 följande: Vet någon hur många kalorier som är rekomenderat som gravid att äta per dag?Jag MÅSTE börja räkna kalorierer stenhårt nu känner jag. Jag vill inte vara stillasittandes pga smärtan i knäna sista månaderna. Jag MÅSTE sluta gå upp i vikt nu. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28ingen aning men det borde la vara lite mer än det man brukar vara rekomenderad som icke gravid skulle ja tro..googla lite är du säker på att det är maten du äter osv? d är inte vatten i kroppen osv, eftersom du klagar på svullna ben oxå? jag gick upp över 30 kg me saga. och bm sa åt mig å sluta äta så mycket. men problemet var ja åt juh inget direkt. utan det var bara vatten i kroppen på mig.. Med Anton å Saga var de inge vätska.. får se hur de e denna gången.Har inte lidit av svullna ben de andra gångerna. Så less på detta så du anar inte Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
förstår dig verkligen!! inte kul å gå upp så mycket i vikt. när ja vänta saga var ja redan 20-25 kg över vikt. sen plussa på 30kg+ på det..sluta kanske på +60kg. va inge skoj.
såg ut som en vandrande vatten balong..d var hemskt nå sjukt svullen.
och efter förlossningen blev ja ennu mer svullen i benen fatta inte riktigt hur det gick till men fan säger ja bara. kunde knappt stå på benen för det gjorde så ont å d kändes som man skulle gå på plastpåsar fyllda med vatten..