Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

var hos bm förra veckan och då var ja i v.25 och hade sf mått på 26...så omöjligt är d la inte beckah

• mrsbygg

jag ligger på den översta kurvan som finns hos min bm så lite stort är mitt sf mått. men bm sa det att livmodern växer mycket fortare när man väntar sitt andra barn.

men det planar ut sig sen..stannar lixom upp i växten lite..

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:11:18 följande:
    Någon som tagit bort en leverfläck??Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.Tänkte hur dom gör å så? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    dom brukar väll bränna bort leverfläckar?

en kompis till mig fick göra det när hon var yngre...
  • mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:24:01 följande:
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:11:18 följande: Någon som tagit bort en leverfläck??Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.Tänkte hur dom gör å så? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28dom brukar väll bränna bort leverfläckar?en kompis till mig fick göra det när hon var yngre... Bränna?!?!Men usch, då lär de ju bli lilla högen med aska.Nä de där lät inge vidare, hoppas du har fel Bättre om de tar fram en tollformel å trollar bort den Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    hehe, ja tror man får nån lokal bedövning sen bränns den bort med laser. så d blir ett litet litet ärr istället! har för mig det men kan ha fel..hehe
  • mrsbygg

suck va trött ja är. sambon glömde ställa klockan så vi råka vakna halv 8 istället för kl 7 hehe. så saga fick frukost här hemma istället. dom drog precis.

själv ska jag börja göra mig iorning snart, ska iväg till psykologen. se va vi pratar om idag...

sen idag när ja kommer hem så ska jag röja undan på balkongen..
    så kan ja inreda där så fort vi får pengar!!

usch denna hemska halsbränna, hatar den. bäbis ligger bra konstigt i magen. små jobbigt..

• mrsbygg

vart har dom dom billiga snygga utemöbler?

kan inte bestämma mig för vilken stil jag vill ha än..måste övertala sambon snart så ja kan få fixa där ute..

• mrsbygg
    Mjukis82 skrev 2007-04-04 09:04:09 följande:
    mammab: Jysk! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    dom hade inte speciellt mycket i deras reklam blad tyckte jag..
  • mrsbygg

ta en dusch å slappna av lägg dig en stund om du kan! går det inte över då så tycker ja du ringer!!

• mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-04-04 09:22:07 följande:
    Sag att ni pratade utemobler! Vi kopte en helt underbar teak grupp igar pa bauhaus, inte speciellt dyr for att vara teak, det var en annonsvara for denna manaden.www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v14/Sista sidan!Ah, det kommer att bli helt fantastiskt pa baksidan!
    d var lite för stort och dyrt för oss..
    har bara en balkong som ja ska inreda så kan inte ha förstora möbler..

funderar på en runt trä bord. men jag vill även ha en bänk men äsch ja vet inte svårt å bestämma mig
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3