Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-04-04 09:41:10 följande:
    mammab: Det var ju kannon fint! Inte sa dyrt heller, det ar lite forstort for varan fram sida dock + jag maste ha armstod! Men en perfect balkongmobet, da ni inte ar sa manga kan man ju alltid falla ihop nagra stolar!
    asolut ska åka koilla om d finns kvar sen! fyller år nästa vecka å ja ska önska mig d i present =)

nu bär det iväg till psykologen suck..
  • mrsbygg

sådär dah, hemma. känner mig helt tom nu när man vart hos psykologen å snackat rätt skönt..men snart fylls d på igen *suck*

jävla skit osså. bordet å stolrana ja vill ha till balkongen, erbjudandet var bara till idag. och vi har inga pengar nu
    suck..sur ja blir..

har sån jäkla halsbränna blir toki. ska snart äta lunch. haha orka inte laga nå direkt mat.
    så det bli pommes å sås, sen vitlöksbaguette till det hehe gott juh..

• mrsbygg

urk mätt...sambon sa åt mig å köpa mat från burger king så absolut gjorde ja det

va å kika på utemöblerna skit fina. flörta både me min pappa å jonas men d funka inte..verkar ha tappat charmen hehe..

nu vet jag typ hur ja vill att allt ska se ut iaf...bara invänta pengar då *suck*

har sån hemsk halsbränna blir toki, och järn tabletterna smakar skit *urk*
    ont över allt usch, nästa vecka ska ja på akupunktur iaf..får se hur d går!

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-04 18:13:01 följande:
    mammab - akupunktur är härligt det! Och hoppas du får dina möbler!!! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    är det? uch gillar inte nålar sådär..kan ge andra nålar men när ja själv ska bli stucken går inte..usch..

vart brukar dom sätta nålar mot foglossning??

JA, möblerna vill jag ha...vill göra fint nu på balkongen när det är så fint väder
  • mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-04 18:24:19 följande:
    mammab - alla sätter nog inte nålarna likadant men iaf... Jag får ovanpå foten, på utsidansidan av hälen, på insidan av smalbenet, på knäskålen och vid tummarna. Dom vid tummarna gör att man kan bli supertrött. Planera in tid så att du kan vila ordentligt efteråt.Jag har en ogravid kompis med foglossning och hon får även på rumpan och i byxlinningen på ryggen. Ska fråga om dom punkterna nästa gång. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    ok mina tider är redan inbokade så får vara trött hehe..är jag iof endå jämt. sover väldigt dåligt..
  • mrsbygg
    tbmh skrev 2007-04-04 19:45:45 följande:
    Mammab: Har du varit på Nisses och tittat? Där har de massor med utemöbler i alla storlekar och material.

nä inte kikat! men fastna för det på plantagen. var å kika på det idag och d va skit fint..

men det är lite stort men men..

• mrsbygg

jag får faktiskt sova..men jag kan inte sova av andra orsaker..

min skit unge i magen vaknar när ja går upp. å då kickar den som värst. skit läskigt känns det när den håller på bökar omkring!!

jaha så var det påsk, inga som helst planer så jäkla skönt! har verkligen ingen lust me nått. min mamma kommer la över på lördag å lämna påskägg till saga. d är nog det enda.
    sen måste ja dra å handla oxå så saga får nått utav oss...

jäklar va ja vakna tidigt, solen lös in i mina ögon så kunde inte sova. karln och dottern ligger å sover. så sitter här helt solo. ganska skönt

nehe fixa frukost kanske...

• mrsbygg
    solstraalen skrev 2007-04-05 08:03:49 följande:
    Vet någon hur många kalorier som är rekomenderat som gravid att äta per dag?Jag MÅSTE börja räkna kalorierer stenhårt nu känner jag. Jag vill inte vara stillasittandes pga smärtan i knäna sista månaderna. Jag MÅSTE sluta gå upp i vikt nu. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    ingen aning men det borde la vara lite mer än det man brukar vara rekomenderad som icke gravid skulle ja tro..googla lite

är du säker på att det är maten du äter osv? d är inte vatten i kroppen osv, eftersom du klagar på svullna ben oxå?

jag gick upp över 30 kg me saga. och bm sa åt mig å sluta äta så mycket. men problemet var ja åt juh inget direkt. utan det var bara vatten i kroppen på mig..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3