• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • myran78

Mjukis: Grattis till flickan

Är det fler än jag som är trötta hela tiden? Jag var hos bm igår och kollade mitt hb, men det var bättre nu än på inskrivningen så tröttheten beror inte på lågt hb i alla fall.

• MissHeaven

tbmh: jag känner igen mig där!Har lagt mig till med värsta choklad-vanorna och är konstant godissugen! Knappt rör jag mig heller, ändå har jag bara gått upp 2 kg! Går bara och väntar på att jag ska vakna och vara smällfet... det borde komma snart

Mamasita: jag blir jättedålig i magen av Niferex!

Mjukis: grattis till flickan!

• Tania
    Mjukis:  Jag har inte hört talas om att de MÅSTE säga om man frågar och de ser. Här har de som regel att inte säga något pga könsaborter. Jag frågade inte ens... dels för att jag vet att de inte säger och dels för att jag vill nog ha överraskningen när h*n kommer.

Visserligen skulle det ju vara jättekul att köpa bebiskläder utan att tänka på om det är kill eller tjejfärger. Men jag har ju två väninnor och en svägerska som också ska ha barn så i värsta fall kan jag ju köpa av båda sorter och sen ge bort till någon av de andra.

Jobbigt läge bara om vi alla fyra får killar och jag shoppat tjejkläder men då får jag skicka det till dig då Räcka ut tungan
  • Tania
    myran: Jag är pigg fram till kl 14 då börjar kroppen att strejka. Jag får ont i höfterna, ryggen, fötterna och benen. Så de sista två timmarna på jobbet gör jag inte mycket. När jag kommer hem runt halv fem vill jag bara duscha och sen slänga mig i soffan och vara osynlig... för både man och son (och katt)
  • Tania
    Missheaven: Jag är inte så chokladintresserad konstigt nog. Det är ju jättegott men för mig räcker det med en ruta/bit sen är jag nöjd. Däremot är det smågodis... nappar, salmiakbalkar, colaflaskor, snören, tablettaskar, piratmynt, fiskar mm som är oemotståndiga.

Åh va sugen jag blev nu!!

Vilken tur att min älskling blev sugen på cola och gick till affären...  jag skickade med en önskelista Räcka ut tungan
  • solstraalen
    Mjukis82 skrev 2007-02-28 18:51:40 följande:
    Pusselbiten: Usch, stackars! Skickar en bamsekram till dig! tbmh: Tycker att stämningen är ganska bra... MEN de senaste dagarna har jag känt mig väldigt osynlig... Har typ inte fått ngt svar på ngt inlägg (förutom när jag skrev om bröllopsplanerna) Känns lite tråkigt faktiskt... Men iallafall - om det nu är ngn som kommer ihåg att vi skulle på UL idag så kan jag berätta att vi nu svävar på små ROSA moln! Isabelle ska få en lillasyster! Lägger upp en bild på sötnosen så fort Magnus blir färdig att scanna in den! (Snart hoppas jag) Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
    Grattis till tjejen!!
    Hur gick de övrigt på UL, blev du flyttad något?
    Såg bilden på tösen i vårt album, näsan var ju bara såå söt
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • myran78

Å ni kan inte skriva om en massa godis, jag vill också ha. Åt precis en glasbåt men inte räckte det för att stilla mitt godisbehov.

• Vallmar

Jag är alltid sugen på choklad numera...Kladdkaka o brownies...mums
    Fast smågodis har jag bojkottat helt föruttom riktigt salt.
    Va olika det kan va...Hihi

• MORRIZ

Stora grattis kramar till lill tjejen mjukis.
    Måste bara "tråka" er med att imorgon åker jag o min pojkvän till PARIS!
    Vi ska vara där till söndag och bara mysa....
    Det ska bli så skönt med lite värme och kanske nåt litet till lilla killen i magen!!!

• Mjukis82
    tbmh: Nä, jag vet inte... har bara hört att man har rätt att få veta det som framkommer vid undersökningar (alla sorters) men är dom stränga som undviker dom säkerligen att se könet!

solstraalen : Tack! Nä, jag blev inte flyttad... detta var bara ett "kolla läget - UL" så dom mätte inte henne.
    Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3