• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • annki72

tbmh: Jo tycker det är väldigt dött i forumet, tittar in nån gång ibland och det har inte hänt nått mellan gångerna.

jag är här men orkar inte skriva så mycket, har så ont i magen i kväll igen, har som kramper, jätte jobbigt

• Vallmar

Hej tjejer nu är jag tillbaka, för er som har missat att jag varit borta ett tag o vart jag har vart: Har flyttat till hus med min sambo. Tog 3 veckor för oss o få internet!!

Jag har saknat er o den här tråden massor!!

Jag måste ju ha missat en massa nu när jag inte varit inne är det någon som kan uppdatera mig lite???

Idag är det 20+0 för mej!! Magen bara växer, finns lite nya bilder i mitt galleri om nån e nyfis.

Tbmh: Tror att dem uppgifterna som finns på mej är fel, blev ändrad efter ul till 17 juli från 13e juli.

• Bäsebus

Tittar också in ibland, men det händer inte mycket här

Har också lite ont i magen, känns obehagligt Dessutom har jag tappat aptiten helt, vill bara ha en massa vatten.... Bör väl kolla sockret igen eftersom jag har antikroppar som attackerar bukspottkörteln

Kan ni beskriva era magar? Min ser mest småfet ut och den flyter ut när jag ligger ner Vill ju ha en sån där mysig kula

*~*~*Gryn i magen v.19*~*~* RutinUL 7/3 *~*~*
  • SannaKaarina

Annki - så känner jag också det har varit till sängs hela gårdagskvällen och så nu är jag uppe och kämpar. är så tråkigt i sängen själv. vissa dagar är det bra att jag inte har ett jobb längre det är då det är som värst med foglossningar. blä för att ens köra bil nu

Såg att jag har gått ner 3 kg på tre dagare och jag vet inte om det är riktigt bra anledning. kan inte äta så mycket.

• Thessan84
    Vallmar skrev 2007-02-28 18:40:02 följande:
    Hej tjejer nu är jag tillbaka, för er som har missat att jag varit borta ett tag o vart jag har vart: Har flyttat till hus med min sambo. Tog 3 veckor för oss o få internet!!Jag har saknat er o den här tråden massor!!Jag måste ju ha missat en massa nu när jag inte varit inne är det någon som kan uppdatera mig lite??? Idag är det 20+0 för mej!! Magen bara växer, finns lite nya bilder i mitt galleri om nån e nyfis. Tbmh: Tror att dem uppgifterna som finns på mej är fel, blev ändrad efter ul till 17 juli från 13e juli.
    Jätte fin mage du har! Det skiljer 1 dag på oss... Blev flyttad från det 13 till 18 juli.
  • SannaKaarina

Alla som var ute efter en vagn. har alla hittat?
    har en kompis som är tvungen att sälja sin då den inte fick plats i deras bil. hon är extremt noga med alla sina saker och den är köpt ny och hon har aldrig använt den.

• Tania
    Vallmar skrev 2007-02-28 18:40:02 följande:
    Hej tjejer nu är jag tillbaka, för er som har missat att jag varit borta ett tag o vart jag har vart: Har flyttat till hus med min sambo. Tog 3 veckor för oss o få internet!!Jag har saknat er o den här tråden massor!!Jag måste ju ha missat en massa nu när jag inte varit inne är det någon som kan uppdatera mig lite??? Idag är det 20+0 för mej!! Magen bara växer, finns lite nya bilder i mitt galleri om nån e nyfis. Tbmh: Tror att dem uppgifterna som finns på mej är fel, blev ändrad efter ul till 17 juli från 13e juli.
    Jag uppdaterar!!
  • Mjukis82
    Pusselbiten: Usch, stackars! Skickar en bamsekram till dig!

tbmh: Tycker att stämningen är ganska bra... MEN de senaste dagarna har jag känt mig väldigt osynlig... Har typ inte fått ngt svar på ngt inlägg (förutom när jag skrev om bröllopsplanerna) Känns lite tråkigt faktiskt...

Men iallafall - om det nu är ngn som kommer ihåg att vi skulle på UL idag så kan jag berätta att vi nu svävar på små ROSA moln! Isabelle ska få en lillasyster!
    Lägger upp en bild på sötnosen så fort Magnus blir färdig att scanna in den! (Snart hoppas jag)
    Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • Vallmar

tbmh: Tack!!!

Vad är det som har hänt här egentligen, vart har beckah tagit vägen?
    Har ju varit borta 3 vecka så man blir ju lite snurrig...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3