Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

haha hon vakna själv nu å skrek.."bamse lilleskutt!! MAMMAAAAA, bamse lilleskutt...." så söt tror hon vill se sin bamse film fast nu ahr hon somnat om..iof bra hinner ja gör amig iording!

• mrsbygg
    SyrranH skrev 2007-05-04 12:36:23 följande:
    Jag kan tycka att ni som "ryter" åt Pussel har rätt i sak, men måste man uttrycka sina åsikter på ett otrevligt sätt?! Tror att det finns en stor risk att Pussel blir ledsen och det var väl inte syftet?
    jag säger va ja tycker nu för jag orkar inte lyssna på hennes klagade om sd osv osv när hon endå inte lyssnar på vad läkaren har att säga.

så ja hon får helt enkelt skylla sig själv om nått händer. för hon har då ingen annan att skylla på när hon har fått order om att ta det lungt!
    bara för ett par byxors skull, det är bara patetiskt!
  • mrsbygg

fin mage beckah, as allways

nu är vi hemma iaf, sagas öron mår bra igen!! jippi!

så vi var nere på stan efteråt å kika lite på kläder å leksaker osv...saga fick ett par sol brillor oxå! ska lägga in bild sen så jäkla söt haha...

en annan tänker inte röra sig igen tills det är dags att åka till bb...helt slut av allt vankande..känns som magen ska lossna å rammla bort när jag är uppe å går helt sjuk!

sen igår kväll klia jag massor på magen...och jag vet nu varför, fick se hur magen bara sprack!! så jag har fått nya små fina bristningar..denna ungen måste juh och lämna klös spår på magen!! suck..

• mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-05-04 13:52:30 följande:
    hehe..äsch orkar inte bry mig. synns juh endå inte senare! har så mycket redan så lite till gör ingen skillnad!
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-05-04 14:58:49 följande:
    OT: Vilket bolibompa program tycker era 1-2-3aringar bast om?Min killes favoriter ar Hojdarna, pippi och fiffi
    vet inte hon kollar på allt! haha...ingen direkt favvis. men pingu går hem. sen den där apan toto jokko mokko eller va han heter...kollar aldrig dirkt på bolibompa blir mest barn kanalen å där går alla bolibompor i repris hela dagarna typ hehe..
  • mrsbygg

saga fick en pippi film nu för ett tag sen den går dygnet runt här hemma..
    hon gillar inte den tecknade men riktiga pippi gillar hon!

• mrsbygg

fl's uträkning är helt kass inget stämmer nånstanns...

ja testa plus iaf på bim+1  6/11..enl sm..

• mrsbygg

ja håller på me maten *pustar ut...*

blev precis klar me potatisgratängen så den står i ugnen nu..
    och köttet ligger i marinaden. senblir det att diska grillen och slänga på köttet..
    salladen är redan klar..

helt slut är jag för allt ja hållt på idag! hua...

• mrsbygg

mmm...min potatisgratäng luktar så jäkla gott!! nu ska ja slänga på köttet på grillen

• mrsbygg

fy fan..jag är helt  slut! skulle kunna gå och sova nu..

så himmla täppt spelar ingen roll hur länge eller hur mycket ja snyter mig lika proppfullt i den där jäkla näsan iaf..
    och mina läppar är helt förstörda eftersom ja inte kan andas med näsan och måste andas med munnen ist...

nu skulle d sitta fint med en sandwich glass eller 5...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3