BF Juli-07 Nr3
haha hon vakna själv nu å skrek.."bamse lilleskutt!! MAMMAAAAA, bamse lilleskutt...." så söt tror hon vill se sin bamse film fast nu ahr hon somnat om..iof bra hinner ja gör amig iording!
haha hon vakna själv nu å skrek.."bamse lilleskutt!! MAMMAAAAA, bamse lilleskutt...." så söt tror hon vill se sin bamse film fast nu ahr hon somnat om..iof bra hinner ja gör amig iording!
fin mage beckah, as allways
nu är vi hemma iaf, sagas öron mår bra igen!! jippi!
så vi var nere på stan efteråt å kika lite på kläder å leksaker osv...saga fick ett par sol brillor oxå! ska lägga in bild sen så jäkla söt haha...
en annan tänker inte röra sig igen tills det är dags att åka till bb...helt slut av allt vankande..känns som magen ska lossna å rammla bort när jag är uppe å går helt sjuk!
sen igår kväll klia jag massor på magen...och jag vet nu varför, fick se hur magen bara sprack!! så jag har fått nya små fina bristningar..denna ungen måste juh och lämna klös spår på magen!! suck..
saga fick en pippi film nu för ett tag sen den går dygnet runt här hemma..
hon gillar inte den tecknade men riktiga pippi gillar hon!
fl's uträkning är helt kass inget stämmer nånstanns...
ja testa plus iaf på bim+1 6/11..enl sm..
ja håller på me maten *pustar ut...*
blev precis klar me potatisgratängen så den står i ugnen nu..
och köttet ligger i marinaden. senblir det att diska grillen och slänga på köttet..
salladen är redan klar..
helt slut är jag för allt ja hållt på idag! hua...
mmm...min potatisgratäng luktar så jäkla gott!! nu ska ja slänga på köttet på grillen
fy fan..jag är helt slut! skulle kunna gå och sova nu..
så himmla täppt spelar ingen roll hur länge eller hur mycket ja snyter mig lika proppfullt i den där jäkla näsan iaf..
och mina läppar är helt förstörda eftersom ja inte kan andas med näsan och måste andas med munnen ist...
nu skulle d sitta fint med en sandwich glass eller 5...