Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Beckah82 skrev 2007-05-04 21:10:06 följande:
    *Äckelvarning*Fan så skumt...slemproppen gick blev helt förvånad när jag skulle gå på toa för en stund sedan och hittade "fyndet".En stor slemmig sak...eller nä...inte slemmig...snarare seg...som torkat limstift typ. Genomskinligt (så såg dn ut med Victor också).Det gick ju en pyttebit för ett antal veckor sedan också men nu måste det varit hela för det var mycket större.Jaja...det ska ju återbildas om den lossnar så här tidigt har jag hört men hur är det med bakterier? Kan man bada badkar och sånt? Funkar det med Streptokocker? Hm...Äh...strunt samma. Mina sammandragningar är som vanligt. Visserligen väldigt starka idag men helt smärtfria och att de är starka misstänker jag är för att jag var på en kort promenad.
    ring!!!

min slemmis gick två dagar innan daga ploppa ut, dagen efter gick mitt vatten..
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-04 22:12:34 följande:
    Hon frågade om det fanns blod i proppen men det gjorde det ju  inte. Den var helt transparant och det var proppen ed Victor också och den gick 2 dagar innan han föddes. Vattnet gick aldrig med Victor för de tog hål på hinnorna.Fast skillnaden är ju att proppen gic 16 dagar över tiden med Victor...inte 9 veckor före tiden...
    kanon att du ringde!

va inge blod i min propp heller när den gick me saga..ska d vara det?
    proppen gick juh 4 veckor för tidigt me saga i samband att den gick fick ja sammandragningar. och dagen efter blev det värre..och på kvällen gick vattnet..

ohhh...vill ha ut ungen nu!
  • mrsbygg

ja proppen kan juh gå flera veckor innan..

det sa juh dom till mig oxå då när ja ringde förlossningen. dom sa bara åt mig att höra av mig och jag får ordentliga värkar eller om vattnet gick.
    sen skulle ja vila och ta det lungt!

• mrsbygg

AAJJ....gör juh svin ont i magen när ja nyser..
    huden är juh så jäkla spänd, känns som skiten ska spricka för minsta illa...
    dumma förkylning..

• mrsbygg

näää ja vill bli först ut!! *sur å avis...*

tänker ja gå å lägga mig bara för det! *muttrar...*

pöss på er..

• mrsbygg

morrn morrn..

urk..hungrig men ingen frulle hemma. glömt bort å handla..suck..

usch drömmde jätte hemskt inatt. drömde att min svärmor hade ihjäl sitt barnbarn...inte våran dotter utan sagas kusin..urk va hemskt..

som vanligt var d bäbis som väkte mig i morse! sover denna bäbis aldrig eller? stackars mig om den är likadan när den kommer ut....

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-05-05 10:41:27 följande:
    mammab: haha vad jobbigt:P fast evelina va inte still en minut hela grav. å hon sov typ hela tiden första halvåret:P hon sov hela nätter hela tiden så oroa dej inte ;)
    saga vakna var 4.e h och skulle ha mat sen somna hon om! så hon var inte direkt svårt att dras me...men hon var super lugn i magen oxå!

suck..kommer få en vilding..
  • mrsbygg

wiho nu blir det lunch!

gjort varma mackor med champinjonstuvning å massa ost...mumsa...
    länge sen ja gjorde varma mackor...

• mrsbygg

super gott me mat!!

ikväll blir det fisk!! äntligen. varken sambon eller saga tycker om men nu får dom fan pina i sig ska göra panerad rödspätta med potatis å ärtor ska bara komma på någon sås oxå...

suck, bäbis är överdrivet livlig...får varken ha armen eller datorn där jag vill. ungen sparkar bort de direkt!!

• mrsbygg

ohh gott!!..

ska ringa min pappa om en stund se om han är vaken. måste åka iväg å köpa olja till matbordet. funderar på att lacka skiten sen. redan helt förstört.
    ingen som lyssnar på mig att använda underläggen..samma sak me vårat bord i vardagsrumemt oxå helt förstört blir så sur!!

sen skulle vi ha betong skruv å plugg ska sätta upp hyllorna i sagas rum..så kan man börja få upp saker ur hennes kartonger...

pust å stön..vill in på ikea med å kolla en kruka ja sett på hemsidan måste se hur det ser ut i verkligheten..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3