BF Juli-07 Nr3
min slemmis gick två dagar innan daga ploppa ut, dagen efter gick mitt vatten..
ja proppen kan juh gå flera veckor innan..
det sa juh dom till mig oxå då när ja ringde förlossningen. dom sa bara åt mig att höra av mig och jag får ordentliga värkar eller om vattnet gick.
sen skulle ja vila och ta det lungt!
AAJJ....gör juh svin ont i magen när ja nyser..
huden är juh så jäkla spänd, känns som skiten ska spricka för minsta illa...
dumma förkylning..
näää ja vill bli först ut!! *sur å avis...*
tänker ja gå å lägga mig bara för det! *muttrar...*
pöss på er..
morrn morrn..
urk..hungrig men ingen frulle hemma. glömt bort å handla..suck..
usch drömmde jätte hemskt inatt. drömde att min svärmor hade ihjäl sitt barnbarn...inte våran dotter utan sagas kusin..urk va hemskt..
som vanligt var d bäbis som väkte mig i morse! sover denna bäbis aldrig eller? stackars mig om den är likadan när den kommer ut....
wiho nu blir det lunch!
gjort varma mackor med champinjonstuvning å massa ost...mumsa...
länge sen ja gjorde varma mackor...
super gott me mat!!
ikväll blir det fisk!! äntligen. varken sambon eller saga tycker om men nu får dom fan pina i sig ska göra panerad rödspätta med potatis å ärtor ska bara komma på någon sås oxå...
suck, bäbis är överdrivet livlig...får varken ha armen eller datorn där jag vill. ungen sparkar bort de direkt!!
ohh gott!!..
ska ringa min pappa om en stund se om han är vaken. måste åka iväg å köpa olja till matbordet. funderar på att lacka skiten sen. redan helt förstört.
ingen som lyssnar på mig att använda underläggen..samma sak me vårat bord i vardagsrumemt oxå helt förstört blir så sur!!
sen skulle vi ha betong skruv å plugg ska sätta upp hyllorna i sagas rum..så kan man börja få upp saker ur hennes kartonger...
pust å stön..vill in på ikea med å kolla en kruka ja sett på hemsidan måste se hur det ser ut i verkligheten..