Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

gör ingenting..vi är juh sjuka...

skulle lagat god mat..men blev sur så ja skiter it....jonas står å brer mackor åt sig själv nu.

saga äter ändå inget, hon har sovit sen typ 15 idag ligger fortfarande och sover..
    och jag..ja, jag vet inte. blir väll en banan till senare..

• mrsbygg

så fick lov att väcka saga för hon skulle ha medicin..så duktig så!

nu ligger hon å jonas å snackar. och jag äter "middag".. två mackor med vitlöksost å skivade tomater och lite aromat på..och ett glas oboy... *wiihoo*

• mrsbygg

morrn morrn....kan inte andas! super täppt...

hade velat städat idag då j ahar gubben hemma så han kan springa ut me alal jäkla soppor och bäbra ner skit till källarn sen upp med annat skit

Jippi V.30 idag!! äntligen kan man börja räkna ner. kommer denna lika tidigt som saga *håller alla tummar å tår ja har* så är det bara 6 veckor kvar för mig..
    men jag börjar tro mer å mer på att ja kommer gå över tiden..så är la dubbelt så lång tid kvar

nehe. kunda man använda näspray när man är gravid? skit samma..jag kan inte andas...måste ha..

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-05-01 10:26:10 följande:
    mammab: Jag använder Nezeril och Otrivin eftersom jag är gravidtäppt i näsan varje natt Min vännina fick sin första son en månad för tidigt och nu med den här bebisen sa hennes BM att vara beredd för att den kommer säkert tidigare den här med. Så hon har gått och varit beredd i en hel månad men han kom på BF dagen. (i torsdags) Hon blev faktiskt lite sur över att BM sa så... hon kunde ju sagt att det inte alls var säkert att nr två kommer tidigare bara för att nr 1 gjorde det. Alla graviditeter är ju sina egna om man säger så. Men ut kom han i allafall... lilla Leo. 
    jag hoppas iaf att denna oxå kommer tidigt. pallar inte vara gravid längre..
    skulle ja veta med 100% att den skulle klara sig nu fin fint så skulle ja trycka ut den redan nu!
    men ja kommer väll få tvinga ut den sen eller nåt *suckar*

nehe lite frulle då...blivit helt såld på havregrynsgröt...hehe

och vet ni vad?! igår skulle ja ta min dagliga dos av oliver...dom smaka SKIT!!! jaja...ska man nu börja frossa i då?...
  • mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-05-01 10:51:12 följande:
    Mammab: mår du mkt dåligt??
    hur då? me tanke på oliverna eller att ja vill trycka ut bäbisen?
  • mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-05-01 11:29:43 följande:
    Mammab: haha.. bebisen! -vadå har du ätit för mkt oliver?
    ne tänkte mer på att ja slutat tycka om oliver

mja..jag vet inte..vill få ut den snart iaf...inge skoj å va gravid..
  • mrsbygg

ne usch hatar å va gravid!! fanns d nå sätt så man slapp det men endå fick föda sitt eget barn skulle jag göra det istället...
    för gravid vill jag aldrig mer bli!

• mrsbygg

jag har vart trött på att vara gravid sen mja..typ v.13 kanske?
    tycker inte alls d är skoj..

• mrsbygg

urk, jag gav efter...vart så söt sugen och ja orka inte gå till macken..
    så ja fixa choklad grädde..skulle ja inte gjort, nu mår ja pyton...urk...

jaha saga är pigg igen, fast hennes hosta är bra läskig...får se om den är borta tills vi ska på återbesök för hennes öron. annars på läkarn lyssna på hennes lungor..

blääää nån som vill ha choklad grädde???

• mrsbygg

här vakna vi för en liten stund sen..enda som är skönt med att saga är sjuk man får sova lääänge

sååååå förkyld, svin drygt å andas..saga är reltivit pigg..bara den där jäkla hostan jag är orolig över..

jaha ska man göra idag då. INTE ETT SKIT!! så d så

tror vi fick bra nyheter igår, men ja fatta inte rikigt för sambon såg inte så lättad ut som ja trode han skulle bli..vi slipper skatta detta året. blir det nått så blir det 40 tusen nästa år! och d ska nog gå...

men jag vet inte..tyckte d va bra nyheter iaf! eller?! aja, får fråga han igen...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3