Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

så nu har saga fått "ny" medicin..det är samma sort fast mycket starkare så hon behöver bara ta 1ml 2 ggr om dagen istället för 5 ml 3 ggr om dagen..

ska se om man får in sprutan i munnen på henne ikväll sen..

• mrsbygg

jisses lustgasen var min bästaste vän!!

had ejag inte haft den så hade jag dött...gjorde så jävluskt ont..usch

• mrsbygg

jag hann aldrig få bedövning. och kommer inte hinna få det denna gången heller antagligen enligt bm..så lustgasen är d enda ja kan lita på!

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-04-29 16:26:19 följande:
    mammab; drömde om dig inatt! Jag var på biblioteket och skulle ha böcker till min bebis. Lånade tre böcker som kanske är för tyå 7års åldern.... och tre småbarnsböcker, lite tidigt för en bebis att läsa kanske... Sedan va du där, och du va skyldig biblioteket 800 spänn för försenade böcker!!!!! Måste bero på allt ekonomisnack här i tråden, ha ha!!!Börjar få ont vid revbenen, och på höger sida på magen...Blir såååå irriterad. Vill verkligen hålla på med photo shop, och lära mig göra sådär fint som alla gör med sina bilder, som att scrappa med datorn. Me det funkar ju inte i datorjäveln!!! Går inte ens att avinstallera programmet... så ikväll ska vi (eller sambon) göra nån grundinställning på datorn och sedan installera photoshop igen... måste alltså spara allt jag har å sedan skriva av alla bokmärken å sånt... jobbigt värre!
    haha..jo..för bibblan har ja inte satt min fot på sen jag var liten!
  • mrsbygg

wow..saga äter en banan! det är d första hon äter sen i onsdags då hon bara åt lunch på dagis...

snart dags för medicin..tvångströjan på och nått att spänna upp käkarna med skulle sitta fint på henne då...

• mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-04-29 18:03:42 följande:
    *ler* Förstår vad du menar, har också en tjej som verkligen kan knipa ihop munnen ibland... Hoppas Saga friskar på sig snart, ni har verkligen haft det jobbigt de senaste dagarna!Halvblod, åååå vad mysigt! När jag väntade Molly var vi ute och gick väldigt mycket ända tills slutet, saknar det! Även om det kanske inte alltid ger nån större effekt på kilona, så är det ju super för konditionen och kroppen i övrigt!
    hoppas ja med....nu har hon börjat få ont i halsen för hon hostar så mycket..
    usch, hon har ALDRIG varit såhär sjuk någonsin!..

nehe fixa medicinen då..
  • mrsbygg

åhh stolt saga tog medicinen!! jätte stolt...ska tvinga i henne hostmedicin lite senare...
    hon verkar lite piggare allmänt iaf, hon åt tom mat nu!

nu gäller det bara att få bort hostan så hon inte spyr upp allt....

bäbis verkar ha nått emot mig..sparkar över allt där det gör svin ont.
    hoppar till varje gång den kickar för d gör så jäkla ont!

• mrsbygg

ohhh hon tog hostmedicinen oxå!! stolt....saga med för den delen! "Saga smakade sjäälv!!"
    hon vill att vi ska smaka först för att visa va hon får lida sig igenom hehe..

• mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-04-29 20:51:12 följande:
    föresten, är det ngn som vet; det är inte "farligt" att ha lite ilningar och molvärk "down there" va? Tänker att bebben kanske vänt sig eller ngt. Men jag blir lite fundersam bara eftersom att jag haft mkt sammandragningar igår & idag. Inte så att jag blivit orolig för så ont har det inte gjort.Sen har jag ett problem. [också en intim och piiinsam sak:]Då jag kissar och har torkat mig och ska ställa mig å dra upp brallorna, så liksom kommer det ytte-pytte lite urin, som om trycket av bebisen pressar ut de sista dropparna eller ngt.. Vaffan.. hur kul är det liksom?Sen så har jag väldigt mkt super tunna å färglösa (luktlösa också) flytningar.. blir blöta fläckar rätt ofta; mer än en gång har jag funderat på om jag läcker fostervatten..Hilfe.-säg att jag inte är ALONE?
    kan mycket väl vara fostervatten! bästa är att kolla upp det för säkerhetens skull!!

själv har ja massor å då menar ja massor av vanliga flytningar. inte skojsigt alls då jag vanligtvis inte har några alls..suck...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3