Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

mitt fostervatten lukta ingenting!! var precis som vanligt vatten genomskinligt och lucktfritt..och lika "tunnt" som vatten..

flytningar är juh mer krämigare å fastare koncestens än vatten lixom..

• mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-04-29 21:11:03 följande:
    nej alltså jag tror att det är vanliga flytningar, men jag har funderat lite då det har varit så mkt å så vattnigt! Men moler det ngt mer å om jag får mer sammandragningar (det har varit lugnt i fleera timmar nu) så ska jag be dom kika bara ifall att liksom. Jag har så dåliga muskler i bäckenbotten efter grav. med WIlliam så jag e super nojjig att jag ska få för tidigt..hehe, men vad skönt att ni finns tjejer! Tack för alla svar!!kram på er.
    jag är över nojig så ja skulle gått å kikat. speciellt om du även nästan är på samma ställe

urk såååå förkyld saga har smittat mig, min hals gör sååå ont å ja är sååå täppt...
    känner ingen smak

saga blev super pigg iaf av medicinen skönt d...
  • mrsbygg

ja super skönt att den hjälpte nu när hon väl fick i sig den

fan blev man juh hungrig igen, kollar på jamie oliwer på 5:an..älskar hans matlagning!
    han är min inspiritation när ja lagar mat!!

• mrsbygg
    Norrbagge skrev 2007-04-29 21:24:38 följande:
    Men har du föresten sett Nigella? Det gick på tv för ngr år sedan. Jag började grina då jag såg hennes program när jag väntade William. Hon gjorde den godaste å slibbigaste chokladtårtan jag NÅGONSIN sett alltså!! Jag var så sugen att jag fan inte visste vad jag hette..hehe
    ne d måste ja missat..kanske lika bra
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-29 21:53:13 följande:
    Någon som vet vad de heter en sådan påse som man har på vagnen?Finns ju nätkasse..Men de finns i nylon me..hittar de ingenstans
    nylonkasse?!
  • mrsbygg
    Pusselbiten86 skrev 2007-04-29 22:04:34 följande:
    Ja precis.... nylonkasseHeter de så ?Hittar inte de på babyproffsens sida lixom...
    ja har ingen aning...men d skulle ja chansa på..
  • mrsbygg

har inte gjort nånting..vi har allt sen förut så ja ska bara få upp allt ur källarn å tvätta rent osv..

enda som ska köpas är väll lite nya kläder, allt vi har från saga är juh vinter anpassat så d blir nog lite varmt för bäbis..

• mrsbygg

fy sjutton inte skoj å vara förkyld när d är såhär varm..kall svettas som en tok!!

saga klagar bara på sina öron..stackarn..tycker d onda borde gå över snart..
    fast annars är hon väll ganska pigg...

nej urk...ska fixa lunch..måste öppna upp här svettas bort...

• mrsbygg

varmt både inne och ute! värsta sommar värmen ute..
    sen ligger solen på hela dagarna så d blir kokhett här inne...urk..

• mrsbygg
    Karttu skrev 2007-04-30 13:38:00 följande:
    Oj oj mammab, hoppas penicillinet biter på öroninflammationen! För sonen krävdes det två kurer på raken innan den gav med sig, men nu tror jag att den är borta. Här i Finland har vi sisådär 2-3 plusgrader... Inget varmt valborgsväder trots att solen skiner. Dessutom blåser det otroligt kall blåst, så det är bäst att hållas i lä. Jag har just kokat fyra satser munkar, så om ni vill komma hit och äta munkar är ni välkomna!
    hoppas ja med! just nu klagar hon bara på hur ont d gör i öronen..trode d skulle avta lite eftersom d gör som mest ont innan dom spruckigt..

sen hennes hosta, tycker så synd om henne...tror lungorna ska komma upp varje gång...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3