• sessanrosa

vi med konstiga fobier!!!!!!

Ja ,, det jag undrar över är om det är fler som har lite udda fobier,,,,

Mina är: Levande och döda fiskar ,,,,,*ryser* äckliga som faan
    Att använda en handuk mer en en gång efter man duchat *baselusk skräck* slänger i tvätten direkt efter duchen.
    att snyta mig .... *vill aldrig bli förkyld med snorighet* snorar heldre in...

nu vill jag höra om era fobier!! kramar ida

• Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!
  • LeoNo4AleXo6

Ballonger..... Undviker helt ställen där det finns mycket ballonger. Typ McD.
    Blir tyvärr lite jobbigt ibland men sambon står ut och barnen likaså ;)

Upphängda ballonger hemma när någon fyller år funkar däremot om jag själv har fått tejpa fast dem..

Undrar om jag någonsin kommer över denna fobi. :/

• before

Jag hade ballong-fobi när jag gick på dagis, var jätterädd att de skulle spricka och smälla... har gått över nu.

• elnapersson

BJÖRNAR!!!!  jag är värkligen livrädd för björnar! jag har drömt mardrömmar flera nätter nu. vaknar upp och är allderles kallsvettig och tårarna rinner!!! och de blir värre och värre.. jag är till och med rädd när jag är ute i trädgården.. vet inte vad ja ska göra?! kom snälla med tips!!!Spöke

• fortsätt paddla

Någon som vet vad en timmerkuse är:D dom har säkert något annat namn men detta är vad jag kallar dom ( född norrlänning )
    Gigantisk skalbagge ( man hör när den kommer) som bits ( ja, kan nypas då;))
    Och älgflugor... Dom går inte att ta ihjäl och sätter sig gärna i hårbotten. Ser ut som platta flugor och är det vidrigaste som finns. Panik ...

• MMMR

När någon skrapar naglarna i jeans-tyg. Fyyyyy, och spyor. 

I´m only responsible for what I say, not for what you understand.
  • Jessica4

Det konstigaste jag har är ubåtar! Mår verkligen dåligt när jag ser såna! Kryper i hela kroppen och ser jag nån på tvn måste jag dra upp benen i soffan och får svårt att andas!!

• Ladythewinter

Jag har hatar tvestjärter och sköldpaddor, finns inga äckligare djur, ser jag en tvestjärt måste jag ha ihjäl den och då med en sko så jag inte tar i den. sköldpaddor ger mig rysningar.. uuuusch..

min man har en fobi jag tycker är skitkul. han har väääldigt svårt att ta i disktrasor, han kan inte med den konsistensen.  då måste ju givetvis jag be han några extra ggr att ta bordet.. =0)

• Sunshine808

Jag tycker verkligen inte om hår, löst hår eller hår som sitter fast under axlar och neråt. Jag har hemska minnen från min barndom med flera hundar i en bil som redan var hårig. Usch.

• Elisabeth01

Fiskmåsar... de är ju galna! Attackerar och har sig!!!

Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!