Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Hej. En liten fråga till er. Jag har en
a matbox. Men den har spruckit
. Är de så att jag får byta den? Och hur går jag till väga. Måste jag ha kvittot kvar?
vart har den sprukit?? Det lättaste är om du kan ta kontakt med någon i närheten där du bor som säljer! Jag är så ny på detta men det brukar inte vara några större problem att byta in varan....har du gjort det själv?? Lycka till
OJ!! vad har hänt då? Det har ju måste man veta när man skickar varan tror jag!!
ÅÅ nää kvitto behöver man aldrig!
Jag vet inte vad som hänt. Märkte de när jag diskade den i veckan
Blev så ledsen. älskar ju min söta matlåda ![]()
vet du någon som säljer? Den du köpte den av? Hon/han hjälper dig nog gärna!! Eller om någon annan här inne som har bättre koll på just reklamationer!! ![]()
Den har inte blivit klämd. Har burit den i handen till och från jobbet. Där har den stått i kylen. Sedan burit den hem igen. Diskat för hand. Hon jag köpta av e skit jobbig. Hon höll på och strulade som 17. Vill helst inte ha någon som helst kontakt med henne
gör då så att du går in på tupperwares hemsida. Där kan du fylla i att du vill prata med en konsulent i din närhet. Då kontaktar dom dig
Du bor tyvärr för långt ifrån mig.... Dom skickar sen in den till TW och där tar de ställning till om det är en rekl.
Får man fråga på villket sät den konsulenten du har haft var jobbg, man vill ju inte bli/uppfattas så *ler*