• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Kaxmaja
    Ja jag bor nog lite för långt borta för er alla Konsulenten höll på och strulade så himla mycke. Först fick jag bara en hjärta matbox även fast hon sålde dem två och två. Så då var de att ringa och klaga. Sen var vi två verdinnor men bara en fick presenter. Vi menade inte alls att vi skulle få dubbla present uppsättningar. Men vi frågade om hon kunde plocka ihop något annat som var lite lättare att dela på istället för en kastrull

Tillslut blev de så att vi sålde för tillräkligt mycka att vi fick ett hyfsat stort boxset och en kastrull och detta var helt okej enligt oss. När hon skulle lämna sakerna hade hon ej med sig kastrullen. Hon var helt enkelt slarvig. När vi påpekade detta blev hon riktigt otrevlig. När hon skulle lämna kastrullen till mig så ställde hon den bara utanför mitt jobb under brevlådan. Vi hade anvtalat att hon skulle ringa mig och avtala tid när hon kunde lämna den. De var tur att jag såg den innan någon annan gjorde de

Blä känner att jag blir irriterad bara jag skriver om henne
    L + M = Sant
  • Rebbi

Hejsan!

Nu har jag haft min sista demo för den här veckan och jag kom nästan precis upp i 9000 exakt 9066:- Så nu får jag oxå vågen .

Angelzezza: Vart bor du?? Bor du i närheten av mig hjälper jag dig gärna .

Ha det bra!!

• Lundahl81

hej!! tjoo hoo jag är åxå uppe i 9000....9048!! puhh !! Såå oj va möö grejer jag får nu!! Pluss att jag är så pass ny att jag får dom tre första stegen i nyckeln till famgång! OCH en beställvibg på 600kr gratis OCH 3 st visp skålar i Cosmos olika storlekar!!JÖSSES!! Varför blir inte alla säljare?? Hmm Natt på er!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • NiXxI

9065 plus en REKRYT ...jiiiihaaaaaa, jag får inte bara hela stegen, dessutom (min 10:e vecka denna veckan som varit) så får jag min OvalPlus...PLUS en skitsnygg klocka för att jag rekryterar!!!!!!
    Så jag har en del grejor jag kommer att få...sista nycklen till framgång, plus då sålt för 9000, plus rekryt...weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

♪ Hej tomtegubbar slår i glasen...♪
  • Lundahl81

Oj oj!! SE där ja Jösses!! Kul för dig vist känns det otroligt att få sååå mycket grejer!!! Grattis!!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • NiXxI

Ja det är sjukt!! Och folk ryggar tillbaka när man frågar om de är intresserade av att börja sälja. Fasiken, man får ju såååå mycket och så fiiiina saker....Är sjukt glad just nu!!!

♪ Hej tomtegubbar slår i glasen...♪
  • Binis

Jag klarade precis så jag fick min multikvarn *SÅ GLAD* Jag är ju klar med mina nycklar sen innan, började sälja i v 2 Mitt mål var multikvarnen så det känns så bra

Tänker också på det där att om folk visste hur mycket man får så borde fler villja sälja *ha, ha*

Har min nästa demo imorgon.... måste ta och kontakta alla man känner också så de vet om detta med multisetet

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • dobermann lover

Hej!! jag har nått mitt första steg i nyckeln till framgång....är det någon som vet hur länge man får jobba på den?

• dobermann lover

Hej!! jag har nått mitt första steg i nyckeln till framgång....är det någon som vet hur länge man får jobba på den?

Svar på tråden Tupperware - tråden