Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
JAg har rekryterat
Min allra första
så glad ![]()
Jag pxå su nu får jag både 5l och brödformen ultra+ *GLAD*
Jaha då var det dags för tupperware träff om en timma. Kul att få en mini max när man kommer dit. alltid kul med grattis saker. Bra gåva nu med med termosen v. 24.
Ha det bra alla!
Och lycka till med era inbokninigar!
Oj vilket roligt möte, blir att ring in nån mer demo till v. 24!!!
Hade min första ensamma demo igår.Första för denna gång har ju sålt för flera år sen.Det slutade bra dryga 5000:- och det kommer ev fler beställningar från folk som inte kunde komma.Så nu får jag picknickväskan,optimum.glasen.Och så får vi som sålt för 5000:- v.20 en målpåse av vår teamledare.Hur bra kan det bli??!! Inte nog med detta jag har ju en rekryt som börjar på söndag och det onom mina 10 första veckor så jag får ju även ULTRA+ på 5L och så väljer jag ULTRA+ brödformen i kampanjen.SÅ GLAD
Jess75: VA roligt!! Kul! Ja jag fattar inte varför inte fler kan testa på att sälja bara men får ju skit mycket grejer ju!!! Otroligt!!
Lycka till i fortsättningen! ![]()
Fick precis ett mail från shippet och jag ligger bland dom 35 bästa säljarna v20 jättekul tycker jag.Hur har ni med demos jag har bara 2 i bok just nu men allt kan hända
Grattis Jess75 !
Jag sålde också för runt 5000 och väntar spänt på min
optimum burk, tyckte de såg så fina ut :)
Jag har också 2 demos i bok, men ska börja jobba nu och vill,
ja, har inte tid för flera ändå. Så det passar mig bra.
Måste fråga någon som rekryterat ett tag. Jag ser att jag har blivit debiterad en avgift på en rekryteringspremie, stämmer det? Känns ju inte kul att få betala då man rekryterat!
Blir GALEN!!! såg detta på fakturan nu å kan inte ringa å kolla först imorgon.
jempagirl.
jag tror att den måste stå med på fakturan, men du betalar inget för den....det är för skatt redovisning och sådant....