• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • jempagirl

Linsa) Tack för ditt svar, fick precis reda på att jag får betala premien, men att kostnaden är avdragsgill, så jag får tillbaka ett par % av kostnaden på skatten till midsommar nästa år. Grrr!!!

Ska tänka mig för nästa gång jag väljer i kampanjer!

• Jess75

jempagirl jag har oxå rekryterat vad var det för premie du valde jag har visserligen bara rekryterat en kanske när man kommer upp i fler???!!!
    Verkar ändå konstigt att man ska bet och sen dra av på skatten

• jempagirl

Jag hade också bara rekryterat 1 denna omgång! En liten väska som jag fick betala 84:- för. Blev inte glad ville egentligen inte ha något i kampanjen, utan tog den lilla väskan i brist på annat.

TW produkter fick jag till svar att dom behöver du inte beskatta, men allt annat.

Kommer ju att få en bärbar DVD också som är värd 800:- enl pricerunner, undrar nu hur mycket jag får betala för den...

• Binis
    Jempagirl: Undrar samma som Jess75, vad valde du? Hur mycket fick du betala? VÄLDIGT DÅLIGT tycker jag med....
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Jess75

Ok jag valde UltraPlus så då behöver jag inte bet nåt.Detta borde dom informera om tycker jag.Prata med din teamledare.

• jempagirl

Jag har pratat med TL. Nej Ultraplusen behöver du inte betala för, eftersom det är en TW produkt. Tycker nog att den summan skulle så i kampanjbladen.

Såg detta på fakturan av en slump, brukar inte lusläsa den så här, ska kolla på fler fakturor hemma då jag fick en OBH nordica kaffekvarn i januari, se hur mycke den kostat mig.

Å jag som siktat in mig på TV/monitorn, ska kolla hur mycket den kommer att kosta mig om jag uppnår den.

• FiaLisa75

Ang. kampanjvaror - man måste enligt lag i Sverige betala förmånsskatt på allt man får...., typiskt byråkrati-sverige. Men när jag sålde så fick man sen samma summa i rabatt, så egentligen betalar man inget, men det kanske är annorlunda nu?!

• Änglatuss

åååh jag vill fortfarande ha demostationer, ska avhålla en i v 24 sen har jag inga fler förrns i augusti... *suck*

• Linsa

Fia Lisa 75 det är fortfarande så.......i slutändan så har du ändå inte betalat nåt.....

• jempagirl

Jopp! Det är en summa jag får betala, står på fakturan klart å tydligt 2001:-

TW-plast, värdinne ersättning, exp avg. 2001:-

Kampanjvaror, Samsonite Inv. Resvä 84:-

Summa Oss till handa! 2085:-

Har lusläst fakturan å det är inte draget någonstans.

Svar på tråden Tupperware - tråden