Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Linsa) Tack för ditt svar, fick precis reda på att jag får betala premien, men att kostnaden är avdragsgill, så jag får tillbaka ett par % av kostnaden på skatten till midsommar nästa år. Grrr!!!
Ska tänka mig för nästa gång jag väljer i kampanjer!
jempagirl jag har oxå rekryterat vad var det för premie du valde jag har visserligen bara rekryterat en kanske när man kommer upp i fler???!!!
Verkar ändå konstigt att man ska bet och sen dra av på skatten
Jag hade också bara rekryterat 1 denna omgång! En liten väska som jag fick betala 84:- för. Blev inte glad ville egentligen inte ha något i kampanjen, utan tog den lilla väskan i brist på annat.
TW produkter fick jag till svar att dom behöver du inte beskatta, men allt annat.
Kommer ju att få en bärbar DVD också som är värd 800:- enl pricerunner, undrar nu hur mycket jag får betala för den...
Ok jag valde UltraPlus så då behöver jag inte bet nåt.Detta borde dom informera om tycker jag.Prata med din teamledare.
Jag har pratat med TL. Nej Ultraplusen behöver du inte betala för, eftersom det är en TW produkt. Tycker nog att den summan skulle så i kampanjbladen.
Såg detta på fakturan av en slump, brukar inte lusläsa den så här, ska kolla på fler fakturor hemma då jag fick en OBH nordica kaffekvarn i januari, se hur mycke den kostat mig.
Å jag som siktat in mig på TV/monitorn, ska kolla hur mycket den kommer att kosta mig om jag uppnår den.
Ang. kampanjvaror - man måste enligt lag i Sverige betala förmånsskatt på allt man får...., typiskt byråkrati-sverige. Men när jag sålde så fick man sen samma summa i rabatt, så egentligen betalar man inget, men det kanske är annorlunda nu?!
åååh jag vill fortfarande ha demostationer, ska avhålla en i v 24 sen har jag inga fler förrns i augusti... *suck*
Fia Lisa 75 det är fortfarande så.......i slutändan så har du ändå inte betalat nåt.....
Jopp! Det är en summa jag får betala, står på fakturan klart å tydligt 2001:-
TW-plast, värdinne ersättning, exp avg. 2001:-
Kampanjvaror, Samsonite Inv. Resvä 84:-
Summa Oss till handa! 2085:-
Har lusläst fakturan å det är inte draget någonstans.