• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • jempagirl

Detta svar fick jag ifrån högre ort.

"DET MAN JOBBAR SIG TILL UTGÅR INGEN SKATT FÖR DVS TWPRODUKTER MEN DET I FÖRSÄLJNINGSKAMPANJEN BESKATTAS."

Alltså min lilla väska beskattades med 84:-, hade jag vetat det innan hade jag aldrig valt något överhuvudtaget i kampanjen!

• Jess75

Nån som vet vad miniquick chefen kommer att kosta nästa vecka??

• jempagirl

Jess75) Är det speciellpris då eller? Bra att veta isåfall.

• Jess75

Japp det ska va det min teamledare ska berätta det på söndag men jag vill veta nu jag har ingen demo nästa vecka men kan kanske få en omman kunde tala om hur mycket den ska kosta!!! Vart är du säljare jag är i stockholmregionen och vi har nån födelsedagsvecka så därför skulle den va billigar och det är ju suveränt den är ju såååå braaaa

• jempagirl

Okej! Det är eran födelsedagsvecka, då gäller inte speciallpriset oss. Jag tillhör Birka.

• Jess75

Ok hur många vill du ha?? Skoja bara.

• jempagirl

Haha, tack för erbjudandet! Jag tänkte ta lite ledigt ett par veckor nu, det är så jobbigt å stå där framme å att kånka runt på väskorna. Jag hade mitt sissta demo igår (hoppas jag). Ska ha barn nu i juni igen å tänkte dra igång i augusti igen.

• Rebbi

Hejsan!

Här går det trögt med att få in några demostrationer . Jag har en i v.24 sen har jag ingen inbokad förrän i augusti. Ni som har jobbat för TW under ett tag, brukar det vara lätt att få demon på sommaren??

Ha det bra!

Svar på tråden Tupperware - tråden