Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Oj Tinna det var mycker som du inte var nöjd med:(tråkigt
Har fått två demos avboakde den här veckan men jag hoppas att jag iaf kommer upp i 6000
I Fridgesmarten, man kan väl blanda olika grönsaker i den? Jag menar såna som ska ha samma ventilation???
Jag har såna problem med att få demos.... har 19 inbokade i år så det är ju inte dålig men jag vill ha fler. Känns som om det är många som inte gillar TW och många som drar sig för en demo.... tack för alla tips jag fick tidigare.... men hur kan man skaffa demos förutom på demos..... tips! tips! tips!
Jag ¨måste säga att jag ÄLSKAR mina mnimax..... såååååå smarta ![]()
Hej jag har en demo i morgon och en på söndag!! Vill ju ha fler denna vecka men men !!
Jag har 3400 redan så jag borde ju komma upp i 5-6000 kanske! Hoppas
Jag lockar med alla fina värdinne gåvor å talar om på ett ungefär vad dom kan vara värda!! Då höjs det några ögonbryn.... sen kan man ju ta hjälp av lycko lotterna!! Ringa upp dom som vill ha demos där å om dom fyllt i något som dom vill ha som kommer som värdinne gåva då får man ringa å tala om vad som kommer....Ööö rörigt jag skrev va.. nå ja!!
Mina favvosar är: Grönsaks skalaren, Glass skopan!!!(UNDERBAR!!)
Ultra plussgrytan, Konservöppnaren och korkskruven!!
kan ju rabbla upp massor men dessa kan jag nog inte leva utan!!
Kram på er! Å good luck.. ![]()
Binis: jaa det kan man.. bara det är samma ventilation till dom!!
19 st oj jag har 1 i bok efter sessa två i veckan...
buu huuu...
Hoppas på fler nu!!
O ja, alla köksredskap är helt otroligt bra, konservöppnaren, vitlökspressen, saxen, stekspaden, pizzahjulet osv är ju jättebra! Verkligen kvalitet värd att satsa på.
Jag tycker faktiskt att man även som konsulent måste få ha saker man inte tycker om. Om folk undrar om musslorna (dom första) var bra så sa jag att det finns folk som tycker det men att jag tycker bättre om Babuskan.
Jag tyckte att det var ganska jobbigt att gå på stormöten där allt bara var halleluja, jag är väldigt mycket för kritiskt tänkande i alla situationer i livet, så även när det gället Tupperware...
Men när i demon nämner ni det om att man kan boka en egen demo, hur säger ni det??? "Tjatar" ni lite eller vad..... känns som om jag inte har hittat något bra sätt att säga det på... och fler kompisar har jag ej att fråga om de vill ha en demo
Hej!!!
Ny på denna tråden!!! vad skoj att det finns en TW tråd!!
_Har precis börjat sälja...hur var det för er i början?? hade ni svårt att få demos o så? jag har jättesvårt....har utnyttjat alla mina kontakter men kommer ingenstans känns det som...n¨ågra tips kanske på hur jag ska göra?
Denice
denise
det är svårt
jag tror jag ska göra lite reklam för mig i brevlådorna häromkring
tupperware är så uttjatat här där jag bor eller min teamleader och dom andra gamla säljarna är ju överallt
jag tyckte jag var duktig som hade 2 st inbokade demon denna vecka och då jag fick höra att min teamleader hade 7 st blev jag lite sådär, måtte jag sälja för 9500 kr
JAG VILL!
idag ska jag ut på min första demo där jag inte känner nån.. det ska bli spännande. Har bara varit hemma hos släkten, familjen och kompisar.... men nu ska jag till en tjej som ska komma till mig sen och sälja barnkläder, mkt bra att fråga så
kanske bara hoppas att nån hos henne bokar en demo och så fortsätta så
Hej
Hoppas det går bra!!!
Det var en bra idé med brvlådorna faktiskt...ska jag med göra!!
hoppas det är nån som nappar...
dopermanlover
man kan ju alltid hoppas att det är nån granne som är intresserad
19 inbokade detta år, det är ju bra
jag har 2 st, men 4 värdinnor på gång varav 1 vill bli vipvärdinna
men jag vill inte tjata på dom ju känns som att man bara ringer och tjatar
därför ska jag testa brevlådorna