• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • dobermann lover

hahaha precis...snart har man väl inga kompisar kvar!!! ska be min man skriva ut lite på jobb på måndag. jaghar med imorgon 4 inbokade detta året!!!!

• Änglatuss

grannarna borde väl inte ta illa upp eller?

• dobermann lover

hehe nä, men jag menar att så som man tjatar har man inga vänne kvar alls....vi e vänner med våra grannar med...

• Binis

Har testat det med att lägga lappar, här fungerade det inte alls men tju den som ger sig

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • mrskensington

Finns det någon här som ska ordna TW-party i Malmö? Jag vill gärna köpa grejer men känner ingen som håller på med TW.

• Änglatuss

mrskensington
    typiskt att jag ska bo i uppland då

det finns säkert nån i där nere som säljer...

• Binis

Mrs Kensington: Jag bor i Svedala, du får mer än gärna beställa via mig Skicka ditt nummer/mail till min inbox bara så kan jag ringa dig eller maila Varför vill du ej ha en demo???

• Linsa

Hej alla TW-fans konsulenter som köpare *TAck Binis för länken hit *

Jag är oxå konsulent började strax innan jul och har haft en jobbig start med låg försäljning och en massa avbokningar men nu denna veckan har allt bara vänt hade en kanon demo i måndags och nu får jag in en del x-tra beställningar

• Binis

Svedala ligger förresten 1,5 mil utanför Malmö om du inte visste var det ligger

• Änglatuss

Linsa LYX, jag hoppas det går bra för mig ikväll är lite smått nervös faktiskt ska ju till en jag aldrig sett förr

Svar på tråden Tupperware - tråden