• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Rebbi

Hejsan!

Själv har jag kommit upp i 6499 kr på 2 demostrationer den här veckan och har en demo kvar som jag har imorgon. Jag hoppas att jag kommer upp i 9000

• qazbnm

Jag har åkt på halsfluss och har fått skjuta på mina demos. Så det blev inget för mig denna veckan. Men så är det ibland. Hoppas ni andra kommer upp till vågen :P

/Josefin

• dobermann lover

Hej

tråkiga nyheter...det blev bara 2st....dumma mammor=)

det blev sålt förr lite över 500:-
    får se om jag kan hitta nån beställning o lägga in på detta!
    jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att få demos som går bra!!!

någon som har något annat tips på att få demos??

• kikkan79

Någon tidigare skrev ju om dom här lyckolotterna?

Att man kunde skriva en vara man var intresserad av.

Om det går dåligt nån gång att man kan ringa upp personen o säga att just nu har dom detta erbjudandet MEN om du har en demo nu så får du ........som du skrev att du ville ha.

Tyckte det lät bra. Jag skulle nappa direkt.

Själv tycker jag att det räcker att vara värdinna ca 2-3ggr per år. Annars blir det inte sålt något för oftast e det ju samma folk man bjuder.

• Lundahl81

hej på er jag hadde ett demo förra veckan å fick sålt för 2600 på 5st å ett i onsdags med 8st å fick då sålt för 2800! å har 900 på anat håll å ett nu på söndag å hoppas då att få sålt för 2000!! Men sen är mina demon slut!!

♥♥Lycklig Mamma Till Alma!!♥♥
  • qazbnm

Nån som vet vad man kan jobba sig till på aktivitetsveckorna 15-16 eller om det var 16-17???

• Edisa

Hej!

Vad kul med en TW-tråd!

Jag var värdinna i torsdags. Sålde för 5633 kr. Tyckte det var bra. Hade några extrabeställningar också...

Jag har sålt själv två omgångar tidigare, senast för 14 år sedan ungefär. Vill gärna börja igen! Får blodad tand vid varje demo jag har hemma. Så pass mycket att jag gjort ett "värdinnekort" i Excel! Tänkte använda det om jag börjar sälja igen. Vill ha ordning på papprena..

Men kanske ska flytta så jag väntar tills det är klart..

• Tjiniling

Zebra...Du kommer bli super nöjd med din sallads slunga,jag lovar

• Tjiniling

dobermann lover även om försäljningen är på 200kr så får värdinnan sid tackgåva iallafall så är det

• dobermann lover

Tjiniling: Då vet jag det...ska säga det till min teamledare. det är ju inte så öätt att veta själva.

Svar på tråden Tupperware - tråden