• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Binis

men hade du skickat ut katalogen innan, då kan du ju isf be henne ta beställningar från dom fast dom inte kunde komma Om du inte skickat ut kataloger så be henne säga till sina kompisar att dom kan gå in på hemsidan och titta och sen beställa På så vis kan du ju komma upp i summan

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • dobermann lover

godmorgon!!!

nu e man uppe o pigg o vaken...satt igårnatt o skrev en "novell" eller vad man ska kalla det, skrev allt jag ska säga o så...jag e nämligen så himla glömsk så annars glömmer jag hälften av alla erbjudande(o de är många denna veckan)

hoppas det ska gå bra idag iaf..
    har en liten question: säger era temaleaders att det ska bli sålt för 1500 på ett party...annars blir det ingen värdinnegåva?? jag tycker nämligen att det låter jättedumt för då blir det ju helt plötsligt köptvång.

• Binis
    dobermann lover: Det har jag aldrig hört.... har nog aldrig hamnat på under 1500 men har som sagt aldrig hört det så det låter skumt. Det är ju isf något jag skulle blivit informerad om *ler* Ring till ditt lager och fråga vet jag...

Lycka till idag, när är demon?
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Änglatuss

binis

Ja det hade jag
    hon pratade om två styckna extra ordrar men hennes mamma beställde genom henne

• Änglatuss

Nästa vecka vet jag iaf garanterat att det blir toppförsäljning hemma hos min mamma.. Alla vill komma bara för att köpa det där multikannesettet... Vet redan 6 styckna som ska köpa det

• dobermann lover

binis:

Demon är ca:14 det är för massa nyblivna mammor...har fått låna pusselboll o barnbestick o sånt av en vän som också säljer...hoppas på en bra försäljning idag iaf....vill sälja för över 2000.

Hur mycket brukar ni få sålt om där e 7 stycken på demot?

• Änglatuss

doberman

OLIKA har det varit här
    Jag har faktiskt sålt mest på dom demon det har varit MINST med folk

• Zebra

Köpte mej en salladsslunga igår

• tinna
    dobermann lover skrev 2007-03-23 08:13:46 följande:
    binis: Demon är ca:14 det är för massa nyblivna mammor...har fått låna pusselboll o barnbestick o sånt av en vän som också säljer...hoppas på en bra försäljning idag iaf....vill sälja för över 2000.Hur mycket brukar ni få sålt om där e 7 stycken på demot?
    Småbarnsmammor har aldrig gett någon högre försäljning för mig... Vet inte om dom i regel har sämre konomi eller vad det är. Hade en demo en gång med 14 personer, sålde för 1800 kr. Då är det inget roligt...
    Kramar och Ramar!
  • NiXxI

Jag sålde för 2450 kronor igår och då var det bara tre gäster plus värdinnan där, så jag får vara nöjd ändå
    Nu har jag sålt för 7450 ca...50-lapp kvar till kvarnen och 1500 kvar till vågen. Har en demo till på söndag ju!
    Fast jag fick inga dateringar

Svar på tråden Tupperware - tråden