Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
men hade du skickat ut katalogen innan, då kan du ju isf be henne ta beställningar från dom fast dom inte kunde komma
Om du inte skickat ut kataloger så be henne säga till sina kompisar att dom kan gå in på hemsidan och titta och sen beställa
På så vis kan du ju komma upp i summan ![]()
godmorgon!!!
nu e man uppe o pigg o vaken...satt igårnatt o skrev en "novell" eller vad man ska kalla det, skrev allt jag ska säga o så...jag e nämligen så himla glömsk så annars glömmer jag hälften av alla erbjudande(o de är många denna veckan)
hoppas det ska gå bra idag iaf..
har en liten question: säger era temaleaders att det ska bli sålt för 1500 på ett party...annars blir det ingen värdinnegåva?? jag tycker nämligen att det låter jättedumt för då blir det ju helt plötsligt köptvång.
binis
Ja det hade jag
hon pratade om två styckna extra ordrar men hennes mamma beställde genom henne
Nästa vecka vet jag iaf garanterat att det blir toppförsäljning hemma hos min mamma.. Alla vill komma bara för att köpa det där multikannesettet... Vet redan 6 styckna som ska köpa det
binis:
Demon är ca:14 det är för massa nyblivna mammor...har fått låna pusselboll o barnbestick o sånt av en vän som också säljer...hoppas på en bra försäljning idag iaf....vill sälja för över 2000.
Hur mycket brukar ni få sålt om där e 7 stycken på demot?
doberman
OLIKA har det varit här
Jag har faktiskt sålt mest på dom demon det har varit MINST med folk
Köpte mej en salladsslunga igår
Jag sålde för 2450 kronor igår och då var det bara tre gäster plus värdinnan där, så jag får vara nöjd ändå
Nu har jag sålt för 7450 ca...50-lapp kvar till kvarnen och 1500 kvar till vågen. Har en demo till på söndag ju!
Fast jag fick inga dateringar