• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • Änglatuss

Nej nu ska jag göra mej klar för att ÅKA. Ska vara hos värdinna om 50 min

Guu så nervös jag är...

• Anna D

hej hej...jag har sålt, men gör det inte längre. Däremot köper jag i tid och otid... Räcka ut tungan (Säg inget till min sambo... Hemlis )

• Binis

Lycka till ni som har demos idag

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • mrskensington

Binis: Jag vet inte om jag har lust att ha demo hema hos mig, jag jobbar kväll och har så få kvällar att träffa familj och vänner på. Då känns det inte så bra att prioritera bort dem för ett gäng människor jag inte känner :)

• Binis

mrsk: Skriver i din gästbok istället

• mrskensington

Bra idé! Jag har redan skrivit i din :)

• Binis

Hur gick det för er som hade demo igår och var så nervösa Hoppas attd et gick bra!!!

• Änglatuss

fick ingen toppförsäljning direkt och jag får nog ingen digitalköksvåg, men jag har en chans till på lördag! Sålde för 2200 kr igår, men det var bra ändå med tanke på att dom bara var 4 stycken. Så jag är nöjd.

Hon gick med i VIPklubben också

• Binis
    Änglatuss: Det är ju över 500 kronor per person, det är ju JÄTTEBRA!!!!!!

Jag brukar säga att jag vill att dom är minst 5-6 stycken på en demo om jag bor i närheten. Annars vill jag att de är fler. Jag ska ju käna på det Sen är dte ju inget köptvång så flera stycken kan ju välja att inte handla Fundersam så det är ju bra att dom är många gäster. Skickar också ut kataloger i förväg för då kan dom som kanske inte kan komma på demon av någon anledning beställa iaf sen tror jag att det köps mer iom att gästerna kan kolla hemma i lugn och ro  
  • Änglatuss

Binis

Jo hon hade fått 3 avhoppande kompisar bara igår, några timmar innan demot, hon ringde och frågade om jag ville skjuta pådet men eftersom det är storvecka nu så ville jag inte det...  så vi körde på endå!

jajamen...

Jag är nöjd!

Svar på tråden Tupperware - tråden