• kikkan79

Tupperware - tråden

För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.

För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.

VÄLKOMMEN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
    www.tupperware.dk/Sweden/

• Svar på tråden Tupperware - tråden
  • NiXxI

Japp, jag ska också strax iväg för tredje kvällen i rad. Har sålt för sammanlagt 5500 på de två jag har haft, har ikväll och på söndag kvar.
    Ska även jag till okända...huvudvärk ikväll igen också

Hur har ni andra det när ni kommer hem, bara snurrar huvudet när ni lägger er med allt TW??

♪ Hej tomtegubbar slår i glasen...♪
  • Änglatuss

nixxi för mig blir det många intryck 5500 lät ju bra hoppas det går bra jag önskar jag kunde sälja för 9000 på 2 demon. Kan ju alltid hålla tummarna...

• NiXxI

Jag håller tummarna för dig Änglatuss, vi siktar båda efter vågen
    Detta är även min sista vecka att ragga en konsulent så jag får OvalPlusen och jag vill ju haaaaaaaaaaa

• Binis

Jag måste varva ner när jag kommer hem så det tar ett tag innan jag kommer isäng *ha, ha* Man blir ju lite uppjagad

Det där med att åka till okända kommer man nog alltid att vara lite nervös för men förhoppningsvis går det ju lättare och lättare....

och varsegod Linsa

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Änglatuss

Nixxi Ja jag är ute efter den men jag nöjer mej också med multikvarnen men jag vill HA vågen Ultraplusen, den där lergrytan i plast? SUVERÄN!

• NiXxI

Ja, jag har ju den "lilla" på 1,5l...men me want a big one

Haha...ja, det är bara det att jag sällan hinner varva ner när jag kommer hem, disken står och väntar, döttrar ska pussas på...sen slänger jag mig i bingen och vrider och vänder mig i ca en timme...
    Har en morgonpigg lärka a la 06,00 som kvittrar "mammam"

• Binis
    NiXxI: jag har också saker att ta hand om och en dotter som går upp mellan 5.30-6.00 emn jag akn verkligen inte gå och lägga mig direkt utan jag sätter mig en stund framför datorn eller TV:n och tar det lugnt. Sakerna som ska göras kan ju vänta
  • NiXxI

Jag veeeet...*flinar*...men jag avskyr att vakna till röran...och den kommer under tiden mannen är hemma med döttrarna och jag är på demo. Så jag har bara min egen dumhet att skylla på

• Binis

Här tar sambon hand om hemmet och barnen när jag är borta precis som jag gör när han jobbar så då är det ju han som ska se till att allt ser ok ut när man kommer hem. Så sköter vi det här iaf

• NiXxI

Jepp, så har de flesta det....men inte jag.

Svar på tråden Tupperware - tråden