Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Japp, jag ska också strax iväg för tredje kvällen i rad. Har sålt för sammanlagt 5500 på de två jag har haft, har ikväll och på söndag kvar.
Ska även jag till okända...huvudvärk ikväll igen också
Hur har ni andra det när ni kommer hem, bara snurrar huvudet när ni lägger er med allt TW??
nixxi för mig blir det många intryck 5500 lät ju bra hoppas det går bra jag önskar jag kunde sälja för 9000 på 2 demon. Kan ju alltid hålla tummarna...
Jag håller tummarna för dig Änglatuss, vi siktar båda efter vågen
Detta är även min sista vecka att ragga en konsulent så jag får OvalPlusen och jag vill ju haaaaaaaaaaa ![]()
Jag måste varva ner när jag kommer hem så det tar ett tag innan jag kommer isäng *ha, ha* Man blir ju lite uppjagad
Det där med att åka till okända kommer man nog alltid att vara lite nervös för
men förhoppningsvis går det ju lättare och lättare....
och varsegod Linsa ![]()
Nixxi Ja jag är ute efter den men jag nöjer mej också med multikvarnen men jag vill HA vågen
Ultraplusen, den där lergrytan i plast? SUVERÄN!
Ja, jag har ju den "lilla" på 1,5l...men me want a big one
Haha...ja, det är bara det att jag sällan hinner varva ner när jag kommer hem, disken står och väntar, döttrar ska pussas på...sen slänger jag mig i bingen och vrider och vänder mig i ca en timme...
Har en morgonpigg lärka a la 06,00 som kvittrar "mammam"
Jag veeeet...*flinar*...men jag avskyr att vakna till röran...och den kommer under tiden mannen är hemma med döttrarna och jag är på demo. Så jag har bara min egen dumhet att skylla på ![]()
Här tar sambon hand om hemmet och barnen när jag är borta precis som jag gör när han jobbar
så då är det ju han som ska se till att allt ser ok ut när man kommer hem. Så sköter vi det här iaf
![]()
Jepp, så har de flesta det....men inte jag.