Tupperware - tråden
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
För oss som säljer, vill sälja, har sålt, vill köpa etc.
För alla oss som vill prata Tupperware helt enkelt.
VÄLKOMMEN!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-26 23:19:00:
www.tupperware.dk/Sweden/
Såg att den gamla var nerstängd. Finns det en ny eller ska vi köra denna?
Kör på den här tycker jag ![]()
Var på party i helgen och köpte en extra påläggsburk och extra barnbestick. Två av mina favoriter
Tupperchefen är ju också underbar men synd att den är så dyr. Själv lyckades jag få den som värdinnegåva... ![]()
TACK!!!! för inbjudan
Var på möte igår här i Svedala, behövde verkligen peppning. Har flera avbokningar, behöver fler demos. Ge mig måååååånga tips på hur man fixar dateringar???
Instämmer med MOA. Försök göra demon enkel och rolig, det får inte verka komplicerat att vara värdinna. Jag brukar har med mig nästa periods tackgåva när vi är i slutet av en månad så att de vet vad de får. Är man i början av en period så får man visa tackgåvan jättebra
Fast ibland är det svårt, som nu i mars, jag kan inte riktigt bli kompis med toastsmarten... Jag vet faktiskt inte riktigt annars vad man ska göra, vara allmänt trevlig helt enkelt. Jag har alltid försökt anpassa produkter och mitt sätt att ha demo utifrån vad det r för folk. Är det ett fnittrigt tjejgäng i 25-årsåldern så gör jag klart annorlunda mot när jag har ett gäng damer på 55+. Min teamledare däremot kör samma koncept rakt över, hon är SÅ tråkig...
utlottningar mm funkar alltid
Tittar in och säger tack för att jag fick länken :)
Själv hade jag sämsta demot någonsin i söndags :(
Nåja, det va klädparty egentligen och värdinnan bad mig
ta med lite tupperware, under 500 kr försäljning, trist !
Mrs
Va tråkigt.
Jag har fått höra att säljer man under 1000 kr på en demo så får man inte plocka ut någon värdinnegåva?
Allvarligt. Är det så!
Man borde väl få en värdinnegåva i alla fall.