Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Godmorgon alla!

Ledsen att jag inte skrivit på några dagar, men jag har mina föräldrar nere på besök och så fyllde jag år igår så det har inte riktigt funnits tid till att skriva

Igår trodde jag att vattnet gick men det var bara falskt alarm, fast mitt illamående det har jag kvar så det känns som om nånting är på G i alla fall. Varje gång jag vaknat i natt har jag verkligen känt efter om det berott på värkar men icke då... Fundersam

• Björklöv

Isch då BasseKatt, låter verkligen inge kul...

• Björklöv

Murgrönan - Grattis till lilltjejen

Har haft en ganska skön morgon, har tagit det extremt lungt och ätit god frukost, är nu nybadad och känner mig sådär skönt trött... (hmm är det bra eller dåligt?!? Fundersam) Håller med många av föregående "talare" att nä, nu är jag less, nu får bebisen minsann komma... Kändes verkligen som att nått var på G i helgen men alla de symptomen är nu som bortblåsta *suck*

• Björklöv

Nej men soffy vad jobbigt... Hoppas verkligen inte du måste vänta två veckor!!!

Vilket underligt väder det blev nu då! Solen skiner men det regnar/snöar/haglar samtidigt - jag som hade tänkt ta mig en stillsam promenad, nu får jag nog vänta med det

• Björklöv

Istället för promenad blev det två vetevärmare till brösten, en stor och en liten!!! Så det är inte bara du Pippil8 som är pysslig idag

• Björklöv

Det var ju inte så komplicerat om man säger så Det som tog längst tid var att hitta hela vetekorn

• Björklöv

Nej, Hellur, det är äkta April-väder såhär i slutet av mars! Allt för att lura våra marsbebisar att tro att det blivit April

• Björklöv

Pippil8 - Jag köpte helt vete på hälsokosten (från Saltå kvarn) men om matvete är hela vetekorn ska det väl funka det oxå

Hur ska man lyckas göra INGENTING en hel dag??? Jag tycker att den här dagen varit superlugn, men jag har ju sytt lite, och lunch måste man ju få i sig... Tror jag skulle bli mer stressad av att ligga på soffan hela dagen! Att lyckas sova två timmar på aftermiddagen måste väl vara bra i alla fall Med aprilväder utanför föstret!!!

• Björklöv

God morgon!

Trodde minsann att det var nått på G i natt... men icke då!!! Bara dumma förvärkar som luras

Oj, Bianca, redan varit ute på promenad!!! Och runt hela sjön Senaste gångerna jag försökt mig på det har jag bara orkat halva!!!

Hellur du får ha en skön bf dag. Jag har ju min i morgon....

Massor med styrkekramar till BasseKatt, jag tänker på dig!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4