Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Här kommer en hälsning från Umeå En resa som jag in i det sista var tveksam om den kunde bli av då jag blev magsjuk natten till igår Inget att rekomendera men så länge K mår bra så... Fast jag har varit lite snål med mat till henne, men nu börjar det ordna upp sig, äta mammas mat och bli ompysslad är ju inte helt fel. Dessutom får jag ju jättebra avlastning då det alltid finns en famn att lämna K i.

Så idag har jag varit hos min favoritfrisör och fixat håret. Och i morgon ska jag och mamma shoppa

Hoppas ni hade trevligt på fikat idag

• Björklöv

Mår mycket bättre nu, tack och lov för att magsjuka är ett snabbt övergående besvär Ska bli spännande att se om denna ofrivilliga "bantning" blir bestående. Fundersam

Jag tror att jag kan på tisdag...

FIKA PÅ TISDAG KL 14 (ev. på Nyfiken Gul om vädret är bra)

Swenglish
    Hellur
    Lillie74
    Pippil8
    Sannixx
    Ginger
    Karin99
    J79
    bianca2
    Björklöv

• Björklöv

Har världens charmtroll just nu! K ligger i mormors knä och pratar med en bok med fina bilder i och hon har legat där jättelänge nu!!! Så skönt att få avsluta vistelsen här i Umeå med en sådan morgon, för igårkväll var det precis tvärtom... då var det bara gråt och inget som hjälpte, svårt att få en övertrött tjej att somna insåg jag då.

Även om det varit jätteskönt och trevligt att vara här ska det bli skönt att komma hem!

Angående ersättning så ger jag inte det till K, hon äter bra och går upp i vikt som hon ska så det ska väl inte behövas. Köpte en tetra ersättning nu när jag blev magsjuk för säkerhetsskull, men den behövdes aldrig...

• Björklöv

Borta bra men hemma bäst

Fast K kunde kanske visat upp en trevligare sida när hon äntligen får träffa pappa...

• Björklöv

Äntligen har jag fått bokat tid för dop Fast oj, vad "sent" det blev... prästen som jag vill ha, har semester hela augusti så nu blir det den 8/9... Värsta stora tjejen ju, hela fem månader kommer hon ju att vara!!! Nåja, det blir nog bra ändå, fick bokat S:t Martins stall till dopkaffet oxå så det känns skönt att ha det fixat

• Björklöv

Här har det varit hårdrock ikväll!!!

Klara i gammelmosters present!

• Björklöv

Lillen - Oj, vad skönt det lät med en promenad till Ulriksdal... skulle gärna hänga med om jag inte vore upptagen Skulle behöva handla lite fint till balkongen!!

Fika/lunch på fredag låter jättetrevligt. Behöver "muntras upp" då jag för tillfället mår riktigt dåligt och gråter för ingenting, så om K blir lite gladare oxå så kommer jag

Fika/lunch i Farsta fredag
    Sole
    Karin99
    Bianca
    Vivs
    SanniXx
    Hellur
    Björklöv (troligtvis)
  • Björklöv

Uppdaterar:

Fika/lunch i Farsta fredag kl 12 (vägbeskrivning återkommer jag om)
    Sole
    Karin99
    Bianca
    Vivs
    SanniXx
    Hellur
    J79 ( visst ville du också komma?)
    Björklöv (troligtvis)

• Björklöv

Bianca - Sällskap till Farsta låter jättebra! Och en tur till öppna förskolan låter oxå utmärkt, om det passar tidsmässigt, ska nämligen på mammaträff kl 13.

Swe - Det känns lite som tredagarsgråten, fast idag är det mycket mycket bättre! Var nog trött igår, dte gör ju vem som helst lite känsligare.

Nu sover mammas guldklimp i selen, ska se om jag får lägga ned henne på soffan, så jag kan plocka undan lite här hemma. Det ser ut som ett bombnedslag här

• Björklöv

Tack för alla uppmuntrande ord. Idag har det känts det så mycket bättre, kanske för att K varit så mycket roligare att ha att göra med, kanske för att jag fått sova gott eller kanske nått annat (eller en kombination). Igår var jag riktigt orolig för min "mentala hälsa" då jag kände igen mig när jag fick en lättare depression för några år sedan, så jag är så glad över att det känns bättre nu

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4