Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Här är jag Hellur, och idag är en mycket bättre dag. Bebsisen hälsade glatt på mig i morse när jag steg upp

Inga känningar här heller, förutom de jag nu haft i snart en vecka... Börjar tro att det kommer att bli igångsättning här oxå, eller rättare jag försöker att mentalt ställa in mig på det för att inte bli så "besviken"

• Björklöv

Precis, har säkert haft massor med sammandragningar tidigare oxå men nu känner jag efter och då är det klart att jag känner minsta lilla sammandragning!

• Björklöv

Ja, att det kommer ett litet underverk snart det betvivlar jag inte

Enligt en kompis:
    Jag tror det blir i morgon bitti kl 0629, en pojke.:)

Får väl se om han har rätt

• Björklöv

Stort grattis Ginger till Jonathan!!

• Björklöv

*suck* Inget nytt under solen här inte...

• Björklöv

Oj vad jobbigt det lät Hellur! Krångel är väl det sista man vill ha i detta läge Fundersam

Har precis kommit hem från sista besöket hos bm, och hon gjorde en vaginal undersökning på mig idag Jag är öppen 1,5 cm och bebisen huvud står i bäckeningången. Hon retade hinnorna lite, så nu borde det sätta igång när som helst, troligast i natt

Nu ska jag vila tills sambon kommer hem från badmingtonen

• Björklöv

Nehej, bm retningar funkade inte på min envisa bebis

Blev så besviken när jag vaknade klockan fem i morse utan tillstymmelse till värkar! Fast får väl se det positiva, har fått en god natts sömn i alla fall. Så nu ska jag vara rörlig, ta en promenad och fixa här hemma och se om inte det kan få igång det hela

• Björklöv
    Zul - Grattis till lilltjejen! Jättesöt
  • Björklöv

God morgon! (eller är den så god egentligen???)

Håller verkligen med Hellur, börjar lessna. Eller rättare har varit less ett tag nu... Sedan i onsdags eftermiddag har jag fått lite småverkar till och från (tack och lov är det knappt att jag märker av dem...) Hur lång latensfas kan en gravid kvinna ha egentligen???? Fundersam

I gårkväll fick jag värkar med typ tio minuters intervaller, yes tänkte jag! Men tji då!!! Inte en endaste liten värk i natt Envis unge jag går och bär på

Så nu ska jag åka till Kista galleria och kolla läget, hämta ut mina nya glasögon, köpa lite påskliljor och pynta här hemma - bara för att få tankarna på nått annat!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4