Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
hej nu är vi hemma igen! eller inte hemma eftersom de renoverar hemma hos oss så nu bor vi i min pappas radhus i Farsta.
Resan har gått kanon, V är numer en riktigt van restaurangbesökare och har charmat varenda i sin väg
alla har kommenterat att han är stå stor när vi berättar att han är två månader, bebisarna i sydeuropa måste vara minisar allihopa
Flygresorna har gått kanon, inga problem med öronen eller så!
Ls konferens tg slut på onsdag em så vi har sedan dess ätit gott, druckit vin och promenerat runt på stan.
Vi blev uppgraderade på hotellet till executive room vilket innebar att man fick tillgång till executive loungen och där fanss det frit alkohol(drinkar, öl, vin mm) samt desserter från kl 15-18 och snacks innan middagen (typ snittar) från 18-20
när vi skulle åka hem hade vi rätt mkt övervikt så vi kom på den smarta iden att packa en påse smutstvätt i liften på vagnen.
Med Sterling får man ingen platspåse att stppa vagnen i som man fick på Ryanair så självklart var påsen borta när vagnen dök upp på bagagebandet.
Både jag och L såg värsta scenariot att underkläder och toppar och kjolar skulle ligga utspridda på bandet!
Ingen påse dök upp dock och det var inga kläder som inte kunde ersättas men jag hoppas vi får ersättning av föräsäkringsbolaget.
konstiga var att nån hade lagt tillbaka Vs mössa och jacka i vagnen som också låg löst nedstoppat. klantigt av oss!
behöver jag nämna att jag inte vågar ställa mig på vågen?
undra hur sjutton jag kommer se ut i klänningen på bröllopet på lördag?
Frill
precis en sån gördel köpte jag på Twilfit - den jämnar ut men man ser ju fortfarande tjock ut... finns väl inget plagg som trollar bort 15 kg övervikt....