• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

Fjärde tråden! I vilken vi fortsätter föda barn...

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

Välkomna!

Här är listtråden där vi listar både de som har BF + våra nyblivna mammor!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-16 11:42:21:
    NYA listtråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m18508223.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 15:54:46:
    Vi som oftast hänger i den här tråden är:

Tjejer i tråden (13 st)!
    SanniXx & Ida
    Cirpen(Cilla) & Anna
    Maja28 & Molly
    Lillie74(Anneli) & Filippa
    Medusa2001 & Lily
    Lillenlillen(Lisa) & Inez
    Vivs(Vivi) & Jennifer
    Murgröna & Stella
    Angelicious & Amanda
    Sofffy(Sofia) & Ebba
    Zul(Maria) & Agnes
    Björklöv(Linda) & Klara
    J79 & Esther

Killar i tråden (12 st)!
    BasseKatt & Emil och ängeln Linus
    Majlinsa & William
    Torris & Vilgot
    Frill(Frida) & Adam
    Swenglish(Anna) & Fredrik
    Sole(Sofie) & Viktor
    Emma3 & Leo
    Ginger6(Alexandra) & Jonathan
    Bianca2 & August
    Pippil8(R) & Edvin
    Hellur(Helena) & William

Alla andra är självklart välkomna!

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
  • J79

Tack för fikaträffen trevligt som vanligt!

SanniXx: det låter väldigt gott.

Karin99: jobbigt med en grindag imorgon har ni säkert en toppendag.

• Lillie74

Halloj, ja det var trevligt som vanligt.

Hellur, kan flytvästen möjligen heta Baltic? Sambon satt och kollade lite på nätet och den hade fått bäst i test. Filippa gillade INTE att ha på sig den, hon blev jätteupprörd efter ett tag, tror att det var den STORA kragen som fick henne att få spel.
    Har du lust att kolla var ni hade beställt inbjudningarna också....vore schysst.

Karin99, har du kommit på vad dagiset hette? Marklandsbacken? Vadmalsvägen? Gustav III väg eller Sunnanvägen?

• Karin99

Lillie74: Bävervägen! (tror jag iallafall... kan det stämma?)

• Björklöv

Äntligen hemma!!! Här har det ju varit avspärrat efter rånet och polisbeskjutningen... Tack och lov fick vi komma hem till W's syster. Tror att jag tycker det var skönt att jag inte var hemma under dagen, fast jag gick visst hemifrån när allt började...

• Lillenlillen

Björklöv: Vi bor ju ännu närmare och verkligen mitt i avspärrningen OCH naturligtvis skulle vi hem när de spärrat av så vi gick runt runt det avspärrade området med barnvagnen (vår kära INTE-ALLS-TERRÄNG-BUGABOO). Till...

SHIT NU DROG ALLA POLISER, EXAKT nu när jag sitter här, utryckning! HAr inte hänt nåt på flera timmar här annars. (Har ju balkong mitt i "smeten"... *spännande*

• Lillenlillen

NU är det dött här på Östervägen. Var ju lite skoj med action ändå Ni kan se bilder på min blogg

• Frill

I Årsta är det lugnt. Inga poliser. Alla sover utom jag.

Tack för träffen! Himlans trevligt, och skönt att Adam var på bättre humör än senast Idag hann jag med tre koppar kaffe, så jag är nöjd.

Nu har Adam också fått en solhatt. En vit. Kände mig lite töntig som stod i PoP-kassan när Adam låg i vagnen med PoP-mössa, PoP-filt och PoP-skötväska. Men jag är bara skyldig till väskan, allt annat har vi fått.

I morgon ska vi på BVC:s föräldragrupp, då ska jag äntligen väga Adam igen. Har inte vägt honom på snart en månad, så det känns riktigt spännande, nästan lite nervöst.

Emma3, jag skäms, men jag glömde hälsa på dig.

Matilda och Nileelin, välkomna!

Swe, lycka till i morgon!

• Jåll

Idag sov Cornelia bara till 00.00, sen var hon vaken timme, sov 1,5timme, vaken -och så fortsatte heeeela natten! Själv har jag precis blivit förkyld och mådde inte alls bra, så det var riktigt riktigt jobbigt.
    Det värsta är no gatt inte veta vad det beror på: Är det hennes tand som spökar? Vänder hon på dygnet? (hon sov typ hela dan igår) Är hon oxå sjuk?
    *suck*
    Aja, får se hur den här dagen blir då... spännande!

• bianca2

hej!
    Tack för igår! Trevligt som alltid
    Vat ju på studentbsal igår! Det var sååååååå kul. var hemma vid 00.00 så jag var borta från lillgrisen i 6,5 timme. gick hur bra som hlst!!!!
    kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4