Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
Bianca2:
Du kan väl ropa hej när mannen inte är hemma längre och du känner dig redo för en liten prommis, måste ju inte alls vara något långt och behöver vi sitta ner ås gör vi det :)
Jag promenerar nu fram och tillbaka på shoppingturer till Sumpan och bort till Gröna stugan och Haga för fika/lunch i vårsolen nästan varje dag. Får lite ont i bäckenet i efterhand men har svårt att känna att det ska få hindra mig!! Det är ju så underbart väder och härligt att vara ute med lillan!
Swe:
Jättebra info, tack! Det enda som hjälper är amning och magen är liksom inte uppsvullen så det måste ju inte vara magknip. Mamman har kanske helt enkelt varit för snål med tutten!!
Jag sa förresten det (angående att jag kanske snålar med tutten) nyss till min sambo varpå han svarade "du gör alltså mot Inez som mot mig, du snålar med tuttarna".. Hmmm! *garv* Har ni också lite hands-off-status för sambon/mannen när det gäller brösten? Jag har det garanterat, känns så.. jag vet inte.. konstigt.
Frill:
Ta det lugnt, du kommer dit! Jag har ett allvarligt shoppingbehov efter att ha gått ner 6 kilo mer än jag gick upp! Och det är inget jag önskade eller känner mig speciellt snygg i! Känner mig som en smal pinne med lös hur och stora tuttar (när de är fulla), när de är tomma vill jag inte ens våga mig på att beskriva synen..hahaha