god morgon tarmisar!
här är en som börjar dagen tidigt... ser att ni var igång sent
GRÅDIS,
jag höjde faktiskt predn idag med 5 mg, sjäääälv!! min läkare ringde nämligen inte igår... ska försöka få tag på mottagn idag. hoppas nu att höjningen av kortisonet kan göra mig lite bättre, kanske det var så att tarmen inte var helt okej för bara 10 mg. ofta brukar man ju säga att under 10 mg, då kan man få känningar och problem igen... men jag var ju inte ens under nu! jaja, huvudsaken är att jag känner mig bättre imorgon bitti, då vi mot kålmården styr!
LINDIS41, hoppas du mår okej! och hoppas du har åkt in akut, jag skulle ha gjort det! varför sitta hemma och må dåligt?? iväg med dig nu, om du inte redan är där
du behöver inte säga ngt om tidigare ul, berätta bara hur du mår, så får de köra alla tester på dig!!
LILLA MIMSAN, jag tycker du gott kan ringa apotekets kundsvar, de kan svara på dina frågor om atrox. det är därför de finns till
min mamma jobbar nämligen där... jag kan iofs höra med henne när jag pratar med henne, hon är farmaceut!!
LÄLLAS, trist besked om din mammas sambo. skönt att du ska åka dit i helgen, då kan du ju finnas där som ett stöd, även din mamma behöver väl få vara liten nu... stor kram!
68an, varför ekg? kanske har missat sen tidigare du skrivit om det... hur ofta har du känningar i hjärttrakten? hoppas det inte är nån fara! hade nog kunnat bidra med att göra dig lite pissed of igår kväll, men nu är det ju en ny dag, och du är säkert på strålande humör!?
Kram till alla!