åh, äntligen tillbaka! efter en hel dag igår utan internet har jag utan tvekan abstinens!! tänk om man skulle vara bortrest typ en vecka, hur skulle man klara det?
skulle iaf bli tufft att hänga med i detta skrivar-tempo...
jag skrattar gott åt många inlägg, ni är så roliga!
Fru U, jag förstår verkligen varför du tackade nej... hua hua
Grådis, vad händer???? din stackare, ska det inte räcka med att du har crohns, utan få andra problem PGA det... jag förstår din oro
LSS, GRATTIS till helt underbara små valpar! gulligulli
ang suppar, så är de ju som ett skänk från ovan *halleluja*
jag klarade inte av klysman alls, och sambon ville inte hjälpa till
han har lite bajsfobi... lyllos honom som hamnat med största skitaren i kommunen! haha!
jag mår bättre iaf och det kan ju vara de små supparna som gör susen... yrseln från häromdan är väck, den kom, den gick... vet ej vad det var, men jag har ju mens nu och blöder riktligt, plus att jag blödigt till och från från tarmen i två månader... blodbrist???
68an, ja jag menar att det gör ont att skita helt enkelt när man har mensen, även att man inte är i skov alltså! jag har kännt av det i några år till och från, men inte fattat förrän nu när jag fått min diagnos... att det hänger ihop på nåt sätt, det är ju tydligt, eftersom vi är många här som har det problemet.
Ngn skrev att den fick cocillana (hostmedicinen)mot diareer, kommer ej ihåg vem nu... men om jag får vara ärlig här...får jag det???
så tycker jag det är helt GALET att ordinera det för att stoppa diareer... my god! det innehåller ju morfin... och det är höga restriktioner på att inte skriva ut det läkemedlet i onödan, för att många blir beroende av det... *suck* man måste vara frisk för att orka vara sjuk i detta samhälle, eller hur??
att orka hänga med i allt, veta allt osv, annars kanske man blir ordinerad op för ryggmärgsbråck rätt vad det är och man fattar inte vad som hände!! (lite hårddraget kanske, men ni fattar säkert vad jag menar) det gäller att vara en smula kritisk, och ta reda på så mycket som möjligt om behandlingar och mediciner...
man kan ju även kontakta andra läkare, det är inte förbjudet
kram på er!