god morgon, här var öde som vanligt vid den här tiden
vad kul att ni nappar på spa-resa!! lets do it!
antingen tar vi en båtresa, typ de som Lällas berättade om, 24-timmars kryssning eller vad det är, har aldrig varit på sån... eller så åker vi till södertälje eller annat ställe där man kan bo över natten! även om vi inte åker på kryssning, så kan vi ju liva upp stämningen med middag och häng i baren eller annat!!
jag har även hört gott om ett spa i söderköping, det är en jättemysig liten stad söder om norrköping (om jag inte minns helt fel), jag tror det är bra att vi bokar något isf centralt i sverige, för vi har ju några uppifrån landet och några från södra delarna, men flest från mittenregionen va??? i vilket fall ska det var lätt att ta sig dit
für alle
skytten64, välkommen hit!
Lällas, vad härligt med Barcelona, åh det är en sån mysig stad juh! hoppas ni får det bra och att det blir romantiskt
vad hade du tänkt köpa i bröllopspresent? har de ngn önskelista? det brukar ju underlätta...
stomi och baddräkt... oboy, jag tycker ni är så tuffa ni med stomi!!! jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur det är... skulle säkert gå med stora vida tröjor och försöka skyla mig själv... hrmm
Är det ngn som har märkt av att ni får ont av att gå på toa speciellt under mens??? jag har märkt av det, och inte bara vid skov utan när man är skovfri... måste nog ta upp det med min läkare... tycker det är lite skumt, men det mesta ligger ju tätt tätt där inne och kanske det ena påverkar och trycker på det andra så att säga (bla bla bla)
Kram Jajja