Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Medusan : va spännande att åka till Italien Glad Kommer nog gå jätte bra att åka med honom .

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet . gick bra idag . många tunga ordrar men kände mig riktigt pigg o allert idag så det gjorde inget . har dock väldigt ont i ryggen nu så Sami ska få massera o knäcka lite innan vi somnar .

Ska hoppa in i duschen nu . Imorn är det vägning igen . *håller tummarna*

Godnatt
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Hej tjejer

Jag ska till fackmötet idag iaf . skönt med 2 timmars vila innan det är dags att jobba Glad

Här har vi sovit dåligt inatt . Hugo är så förkyld stackarn . Hostar hela tiden o näsan o ögonen rinner Gråter Det är inte lätt att vara liten..

Nu ska vi snart ner till BVC  Göra hörseltest o även kanske kolla vikt o längd . Hon skulle även lyssna lite på honom så att han inte är täppt nånstans .

Jag har förresten fått beviljat att börja jobba dagtid !!! Dom har lagt mig överst på listan så Bragman skulle skriva in mig som dagtidare direkt när dom här 2½ veckorna är slut . Känns så skönt att det är klart inför dagis.,nu är det bara att vänta o se om man kommit in där .
    Det tråkiga är att jag då kommer få byta grupp . Undra vart man hamnar då o vem man får som arbetsledare .
     Är det nån av er som ska byta till dagtid oxå  ??

Ut i solen ska vi gå...
  • lola1983

Vägingen igår : -1,6 !
    Vågen stod nu på 66,4 o jag har 1,4 kilo kvar till mitt drömmål ! Cool Kanske blir att flytta målet lite till sen,.men det beror på hur lång tid det tar att komma ner till 65 .

Lycka till på vägningen idag Linda !

Carola : hejja hejja ! Du är såå duktig . 12 dagar är mycket utan mat . Du kommer bli så smal o fin så till sommaren !

Ut i solen o plugga lite . sista provet nu..,skönt !

• lola1983

Ja.,betydligt tråkigare för oss . hehe
    Tänk om man kunde få jobba 7-15..,hade varit drömmen..

Ser ut att bli kanon fint väder idag . Vet inte vad man ska hitta på innan jobbet . ta en lång prommis kanske
    Hugo ska till läkarn kl 13 iaf.,har hela örat fullt med klegg igen så det har väl varit öroninflammation igen . samtidigt som förkylning o samtidigt som tänder är på väg . Inte roligt att vara Hugo nu inte . Rejäl feber inatt hade han oxå .
    Han har varit sjuk konstant sen jag gick tillbaka o jobba,.stackars Sami oxå att dom inte kan hitta på vad dom vill .

Carola : går du till andra öppna idag eller ? hoppas ni får trevligt .

ha en bra dag !

PS....jäklans va god mackan va igår på mötet Räcka ut tungan

• lola1983

Nu har jag rättat mitt högskoleprov o jag fick 0,9 . det blev jag faktiskt nöjd med.,trodde inte jag skulle få så högt . Kanske hjälper mig att komma in till högskola när det väl är dags sen Glad Om det är dags...

nu är man hemma från jobbet o det värken i både fötter,rygg o nacke . såå trött är jag oxå..ska bli skönt att krypa ner i sängen.,kommer slockna på en gång .
    orkar inte ens duscha så det får bli det första jag gör imorn bitti istället . Sami stackars får stå ut med min goa lukt hela natten . moahahahaa Flört

Imorn är det storhandling som gäller . alltid lika roligt !
    Sen ev grillning med vänner . hoppas på en lugn,mysig o solig helg !

Godnatt tjejer

• lola1983

Carola : Jo.,har oxå hört om vattnet . men har faktiskt inte hämtat nåt . hörde att det inte är nå farligt att dricka det . men.,men.. hoppas dom fixar det snart .

Vi ska oxå till stan idag . storhandla mat på Maxi . kanske blir nån klädaffär oxå . skulle behöva ner o byta mina byxor jag köpte på Gina Tricot . dom va nog lite väääl tajta Generad

Nu en prommis !

• lola1983
    Carola : va konstigt att Ann-Britt inte sa nånting när vi va där här om dagen . Aja,får väl ringa o höra med henne på Måndag annars då .
    Va duktig du är.,måste verkligen kännas på kläder o så nu?Skrattande Stort grattis till 6,4 kilo !!!

Förresten.,vägde ju Hugo i Torsdags . Han hade gått ner 10gram på drygt en månad . Väger nu 8700gr o är hela 73cm lång Glad

Ser ut att bli toppen väder idag med  Blev aldrig nån prommis igår.,eller i förrgår.,eller dagen innan det.......men idag SKA jag !! så det så..

Förresten.,igår när vi va o storhandlade så kostade vi på oss lite nytt i köket . kaffebryggare,smoothiemaskin,vattenkokare i rött . den här rödmetallic serien som finns . blev lite pengar,men jäklans va snyggt det blev i köket istället för att ha allt i olika färger . O Sami tyckte att kaffet fick en sååååå mycket bättre smak . moahahahaRäcka ut tungan

Skickar en solig KRAM från mig o Hugo
  • lola1983

Blir det nån träff nästa vecka hemma hos dig Linda ? Jag kan isåfall Onsdag,Torsdag o Fredag . Men bara efter kl 16 . måste hinna hem först o hämta Hugo . (om inte snälla Carola tar med honom så kan jag åka direkt o vara där runt 15) hihihi Flört

Hehehe.,blev ingen prommis idag heller . eller jo.,en väldigt kort . tyckte det blåste för mycket . varit hemma o städat istället . snart ska jag måla naglarna,duscha o fixa iordning allt för imorn . ska direkt hem till kompisar efter jobbet o sen blir det grillning o Valborgsfirande Skrattande ska alla ni andra göra imorn då?

• lola1983

Carola : blir det nästa vecka så blir det inte att ta med Hugo hem.,utan att ta med honom in Glad
    För min del passar det denna vecka.,men det är ju så klart upp till Linda . jag jobbar denna vecka o en vecka till o efter det kan vi ses nääär som helst o vart som helst Flört

• lola1983
    Grattis Sara på din dag !! Skrattande Hoppas den blir super trevlig med mycket god mat o lite fina presenter

Nyss kommit från jobbet . nu ska finkläderna på o sen hem till vänner o grilla . Ev ska vi kika på majbrasan,men det är ju så kallt ute o långt att gå så vi får se .

Önskar er alla en underbar Valborg !
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp