Inlägg från: lola1983 |Visa alla inlägg
  • lola1983

icas- onsdagsgrupp

Ok.. för våran del spelar det ingen roll om vi tar träffen när jag slutat jobbet . bara skönt att slippa stressa innan/efter jobbet . är ju bara snart 1 vecka kvar nu sen kan vi ses nästan nääär som helst Glad Roligt om det är fint väder att sitta ute i gräset o fika lite o barnen kan leka . längtar så till sommaren

Skönt att vara ledig från jobbet idag . har varit till stan o hoppat studsmatta hos bror min . hehe.,riktigt roligt ! sen åkte vi till Tati o köpte jeans . har dom på mig nu för att försöka tänja ut dom lite . Va något tajta . men förhoppningsvis ska jag ju tappa några kilon till så.. Flört

fortsatt trevlig 1 maj till er ! vi hörs o syns . Hugo skickar en KRAM till alla sina ICA vänner ! Kyss
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983
    Hehe.. förstod att det va Sara som hade skrivit sista inlägget . är alltid på såna sena nattetider då Flört

Helt slut i kroppen idag . en tung dag att jobba . ska hoppa in i duschen o sen ska jag nog vila lite framför TV:n . man säger alltid att "imorn ska jag gå en långpromenad efter jobbet" .. fast när man väl kommer hem så kommer man på andra trötta tankar Cool

Den 25 Maj är det vårfest Blue Moon Bar med insläpp kl 16.00 . Någon som tänkt gå? Jag är lite sugen.,skulle va roligt om vi kunde samla ihop oss hela gravida ligan o ta en kväll tillsammans utan bebbar . va säger ni? Glad
  • lola1983

Linda : Ne.,inte jag heller . har inte lika mycket party-ork som förut så det räcker gott med några timmar . hehe Skrattande
    kommer inte ihåg vad det kostade.,tyckte det stod 200kr . kan kanske stämma ?

Får se om det blir strejk på ICA . För tjänstemännen iofs men det innebär ju att ingen av oss "slungare" heller får jobba . dom skulle tydligen ha möte om det idag . undra hur det skulle gå.,stackars butiker säger jag bara .

• lola1983

Jag har sett helt fel på afficherna . kostar bara 50kronor o det är inte den vanliga vårfesten . utan det här är vårpuben som det så fint heter nu . i priset ingår grillade hamburgare med vanliga tillbehör . det kommer att hålla till på Blue Moon Bar.,men sen öppnas det som vanligt med "after work" så då kommer det en massa annat folk oxå .
    sista anmälningsdatumet är den 21 maj så man har lite tid på sig att fundera . biljetter säljs i receptionen .(vet inte hur många det finns o hur fort dom går åt)
    jag vill gå,o så Linda o Carola . hoppas det är flera som hakar på,skulle va jätte roligt Glad

blev riiiktigt irriterad idag på lunchen . satt en tjej vid vårt bord som inte brukar sitta med oss . brukar gå andra skiftet annars . nån kom in på barn o då sa hon "för ett tag sen va det ju jätte många tjejer som var gravida här på ICA,bara för att få slippa jobba...."
    tror dom att man är så puckad att man föder barn bara för att slippa jobba ?! Hon tyckte även att "alla med barnvagnar är ju så dryga o tar upp all plats med sina stora barnvagnar i affärer m.m....o alla barn bara ligger o gallskriker så att alla får huvudvärk"
    När jag sen började prata om Hugo så förstod hon nog att jag ingick i den "skaffa barn för att slippa jobba-ligan" för hon såg lite skamsen ut .
    Tänk att folk kan vara så avundsjuka o bittra... ICA i ett nötskal.. Skrikandes

• lola1983

Jo,hon jobbar när du jobbade där . Började nog strax efter mig tror jag . hon verkar trevlig o så annars.,men vänder nog kappan efter vinden lite verkar det som . som dom flesta andra där tyvärr.. hon sa det nog lite på fel sätt . men det verkar ju va så dom flesta tror .

• lola1983

Carola : glömde fråga.. hur många sopp-dagar är du uppe i nu? o hur länge ska du köra? tycker du fortfarande att det går utan problem . inge yr,trött eller hängig ?

Linda : Ja.,det är verkligen avundsjuka det handlar om o inget annat . tyvärr kom jag inte på nåt bra att säga just då.,men hon såg på min min att jag blev lite irri . hon skämdes nog lite . en ung liten tjej...,hennes tur att få barn kommer nog oxå nån gång !
    Kul att du gått ner trots slarv . så skönt att man kan slarva o unna sig ibland utan att man ska behöva gå upp för det .
    Jag har ökat mina points nu.,hon på VV tyckte det eftersom jag stod still . åt ju bara ca 16/dag ett tag . egentligen ska jag äta 19 när jag inte jobbar o 21 när jag jobbar o det gör jag nu . gav resultat förra gången.,får se om det gör det denna gång med . Vägning om 6 dagar Glad sen kommer jag kunna väga mig varje vecka igen.,ska bli skoj .

• lola1983

Ja,jag vette tusan heller om jag kommer att äta nån hamburgare.. är inte så förtjust i dom ändå . men tar av det andra som finns istället Flört

Carola : Det stämmer nog alldeles säkert att du tappat 9 kilo,tänk på alla vätska du tappat . plus mmmycket fett . du är så duktig så . kul att det fungerar bra.,då är det ju bara att hålla på så länge du orkar . får du i dig mycket vatten o så?

• lola1983

hehe,ja jag ser oxå bilden. så söt så..

igår hade vi en jätte trevlig kväll hemma hos vännerna . åt god mat(kom säkert upp i 100points),satt o snackade o sen spelade vi lite pingis . otroligt länge sen jag spelade det o det va sååå roligt ! I början hade jag inte en chans mot nån av dom . men på slutet kom jag in i det där o när vi avslutade med en "parduell" så vann jag o Sami(inte tack vare Sami,hehehehhe)
    Hugo hamnade hemma hos mormor inatt . hon ringde igår o ville att han skulle sova där . så hon kom o hämtade honom från dom när det va dags att sova igår kväll . lyxigt att ha både mormor o farmor så nära
     Flört

idag ska vi hem till mormor o hjälpa henne på tomten hela dagen . grillning igen Räcka ut tungan 
    Ha en bra dag tjejor ! Kyss

• lola1983
  • lola1983
    Jag ville oxå.... Flört
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp